معاون وزیر ارتباطات:

طرح رجیستری تلفن همراه از اول اردیبهشت ماه تکمیل می‌شود

عصر کالا- رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تکمیل طرح رجیستری تلفن همراه و مشمولیت تمامی نشان‌های تجاری موبایل از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داد.

طرح رجیستری تلفن همراه از اول اردیبهشت ماه تکمیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایبِنا، حسین فلاح جوشقانی با اشاره به آخرین وضعیت طرح رجیستری گفت: همه مدل‌های تلفن همراه سامسونگ و سایر گوشی‌ها که تاکنون رجیستری نشده بودند از یکم اردیبهشت در قالب طرح قرار می‌گیرد؛ به این ترتیب طرح رجیستری تکمیل و همه نشان‌های تجاری گوشی تلفن همراه وارد فاز اعمال سیاست این طرح می‌شود. 

    رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به تعداد موبایل‌های غیرفعال شده قاچاق با اجرای طرح رجیستری تصریح کرد: تا به امروز در قالب این طرح 120 هزار گوشی تلفن همراه که از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده بود از دسترس خارج شده است. 

    معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: از زمان اجرای این طرح تاکنون یعنی مهرماه گذشته واردات گوشی از مبادی قانونی افزایش 150 درصد افزایش داشته است. وی خاطرنشان کرد: با تکمیل طرح رجیستری از این پس سامانه‌های اجرای این طرح به شکل ویژه حفاظت و نظارت می‌شود تا امکان دور زدن آن‌ها برای سودجویان فراهم نشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر