سخنگوی طرح ثبت تلفن همراه رجیستری خبر داد

نخستین مدل ممنوعه در رجیستری مشخص شد

عصر کالا- سخنگوی طرح ثبت تلفن همراه رجیستری گفت: هیچ گوشی اپل X در شبکه مشاهده نشده و تاکنون نیز هیچ ثبت سفارشی نیز برای این گوشی انجام نشده، آیفون X قاچاق است و از شبکه اپراتوری سرویس نخواهد گرفت.

نخستین مدل ممنوعه در رجیستری مشخص شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، حمیدرضا دهقانی‌نیا سخنگوی طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) اظهار داشت: نظر به شروع فرآیند پایش شبکه طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) و عدم مشاهده گوشی اپل X (اپل 10) در شبکه و با عنایت به این نکته که تا این تاریخ هیچ ثبت سفارشی نیز برای گوشی اپل 10 در کشور صورت نپذیرفته و IMEI آن در گمرک ثبت نشده است، منطقا گوشی مذکور کالای قاچاق است و در این طرح پس از شروع اعمال سیاست از شبکه اپراتوری سرویس نخواهد گرفت.

    بنابراین توصیه می شود این گوشی‏ ها به هیچ وجه خریداری نشوند تا زمانی که محموله‏ های قانونی با گارانتی رسمی وارد کشور شوند.

    مردم می توانند با ارسال IMEI این مدل گوشی به سامانه پیامکی با شماره 7777 از اصالت کالا و اینکه کالا در شبکه ثبت شده است یا خیر، مطمئن شوند. به عبارت دیگر اگر در استعلام این پیام دریافت شد که «کالا در شبکه ثبت نشده است» از خرید این گوشی خودداری کنند در غیر این صورت در طی هفته ‏های آتی سرویس نخواهند گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر