هواوی ادعا می کند؛

فروش آنلاین ۱۰۰ هزار موبایل سری میت۳۰ در یک دقیقه

عصر کالا- هواوی ادعا می کند در فروشگاه آنلاین رسمی خود طی یک دقیقه حدود ۶۰ تا ۱۰۰ هزار دستگاه «میت ۳۰» و « میت ۳۰ پرو»فروخته است. مبلغ فروش این موبایل ها طی یک دقیقه ۵۰۰ میلیون یوان اعلام شده است.

فروش آنلاین ۱۰۰ هزار موبایل سری میت۳۰ در یک دقیقه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از مهر ، شرکت هواوی در روز 26 سپتامبر از موبایل های پرچمدار «میت 30» و « میت 30 پرو» در چین رونمایی کرد. در همان روز رونمایی این موبایل ها در پلتفرم های آنلاین برای فروش عرضه شدند.

    جالب آنکه در فروشگاه آنلاین وب سایت رسمی این شرکت در چین طی یک دقیقه ، در مجموعه تعداد دستگاه های «میت 30» و « میت 30 پرو» به ارزش 500میلیون یوان فروخته شد.

    با توجه به قیمت هر دستگاه تخمین زده می شود هواوی حدود 60 تا 100 هزار موبایل «میت 30» و « میت 30 پرو» را در یک دقیقه فروخته است. به گفته این شرکت چینی به محض خالی شدن انبار فروشگاه های آنلاین، مشتریان هواوی در نزدیک ترین فروشگاه شرکت برای خرید این موبایل ها صف کشیدند.

    در کل به نظر می رسد فروش زیاد و بازخورد مثبت مشتریان چینی به پرچمدار جدید هواوی نشان دهنده تقاضای قدرتمند است.

    البته هنوز میزان محبوبیت میت 30 و میت 30 پرو در مناطق دیگر جهان مشخص نیست. از آنجا که این دستگاه ها اجازه استفاده از سرویس های گوگل از جمله، پلی استور را ندارند، مشتریان کشورهای دیگر نسبت به خرید آن تردید دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر