هونور ۷ ایکس روز ۱۹ مهر رونمایی می‌شود

عصر کالا-Honor ۷X سری بعدی گوشی‌های میان رده‌ی اندرویدی، ۱۹ مهر رونمایی می‌شود. این گوشی ابتدا در چین عرضه می‌شود و بعد از آن به زودی به بازارهای سراسر جهان می‌آید.

هونور ۷ ایکس روز ۱۹ مهر رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی مگ، در حال حاضر هنوز مشخص نیست معرفی این گوشی در کدام کشور خواهد بود؛ اما با توجه به مراسم رونمایی Homor 6X احتمال می‌رود این برنامه در آمریکا برگزار شود.

    با توجه به این که این گوشی به‌تازگی در چین تاییدیه گرفته اطلاعاتی در مورد آن در دست داریم. مثل این که این گوشی نمایشگر 5٫5 اینچی (full HD (1080p دارد. شایعات حاکی از این است که پردازشگر این گوشی Kirin 670، رم آن 4GB است و 64GB حافظه داخلی دارد و احتمالا باید منتظر یک دوربین دوتایی 12 مگا پیکسلی در پشت گوشی باشیم. با این حال اطلاعاتی درباره دوربین جلویی در دست نیست. ویژگی‌هایی که در مورد این گوشی هنوز تایید نشده این است که احتمالا Honor 7X پورت USB تایپ C دارد و حسگر اثر انگشت در پشت آن است. پیش‌بینی می‌شود این گوشی به اندروید 7٫1 مجهز باشد.

    اخبار و گزارش‌ها می‌گویند Honor 7X احتمالا در چین با قیمتی حدود 225 دلار برای نسخه 32GB و 270 دلار برای نسخه 64GB به فروش می‌رسد. البته تمام این‌ها تا زمان رونمایی و عرضه قطعی نیستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر