گوشی ۲۵۰ دلاری هواوی رقبا را غافلگیر کرد

عصر کالا- هواوی یک گوشی ارزان قیمت ۲۵۰ دلاری عرضه کرده که با توجه به امکاناتی که دارد می تواند بسیاری از رقبای گران قیمت تر خود را کنار بزند.

گوشی ۲۵۰ دلاری هواوی رقبا را غافلگیر کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از فارس، مهم ترین نقاط قوت این گوشی که Honor 6X نام دارد عبارتند از بدنه مستحکم تمام فلزی، حسگر سریع اثر انگشت، قیمت مناسب، امکان تهیه عکس های بهتر در حالت تنظیمات دسترسی و دوربین خوب پشتی.

در مقابل عمر متوسط باتری و عدم نصب آخرین نسخه از آندروید بر روی این گوشی از جمله نقاط ضعف آن است. گوشی Honor 6X دارای یک نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی با دقت 1920 در 1080 پیکسل است و از یک پرت میکرو یو اس بی، قابلیت نصب کارت حافظه برخوردار است.

گوشی یاد شده تنها 8.2 میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن هم 162 گرم است. پردازنده Kirin 655 که از نظر توانمندی مشابه با پردازنده Snapdragon 650 است، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر امکانات گوشی یاد شده است. امکان نصب 128 گیگابایت حافظه داخلی بر روی گوشی یاد شده از طریق کارت میکرواس دی نیز وجود دارد.

باتری 3340 میل امپری این گوشی حدود یک روز و نیم عمر می کند و مجهز به دو دوربین 12 و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلوی خود است. تصاویر تهیه شده از این طریق از کیفیت قابل قبولی برخوردارند، هر چند نمی توانند با تصاویر دوربین های گوشی هایی مانند سری گالکسی، آیفون و ... رقابت کنند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر