ورود به بازار تا آخر این هفته؛

رونمایی از تازه‌ترین گوشی غیرگوگلی هواوی

عصر کالا- هواوی از تازه‌ترین گوشی خود که بدون بهره گیری از خدمات گوگل طراحی شده و پی ۴۰ لایت نام دارد، رونمایی کرده است.

رونمایی از تازه‌ترین گوشی غیرگوگلی هواوی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، از جمله امکانات گوشی پی 40 لایت می‌توان به نمایشگر 6.4 اینچی ال سی دی با دقت 2310 در 1080 پیکسل اشاره کرد.

    این گوشی دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و نیز چهار دوربین اصلی در پشت با دقت‌های 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسل است. هواوی می‌گوید این چهار دوربین در کنار یکدگیر تهیه تصاویر باکیفیت تر و واضح‌تری را امکان پذیر می‌سازند.

    در این گوشی از پردازنده 7 نانومتری کیرین 810 استفاده شده است. قابلیت شارژ سریع هم برای باتری 4200 میلی آمپری این گوشی در نظر گرفته شده است.

    در این گوشی خدمات موبایلی هواوی موسوم به اچ ام اس جایگزین فروشگاه پلی استور گوگل شده و برای تمامی برنامه‌های گوگل در گوشی یادشده یک برنامه جایگزین در نظر گرفته شده است. سیستم عامل این گوشی هم که بر مبنای اندروید 10 طراحی شده، EMUI 10.0.1 نام دارد.

    این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و امکان نصب کارت حافظه با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت بر روی آن وجود دارد. گوشی یادشده تا آخر این هفته به بازار می‌آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر