تولید ماهانه ۵ هزار دکل؛

هواوی دکل های ۵G را بدون قطعات آمریکایی می سازد

عصر کالا- هواوی اعلام کرده تولید دکل های اینترنت ۵G را بدون استفاده از قطعات آمریکایی در ماه اکتبر آغاز کرده است. هواوی در مرحله اول، ماهانه ۵ هزار دکل تولید می کند.

هواوی دکل های ۵G را بدون قطعات آمریکایی می سازد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، جنگ تجاری میان چین و آمریکا بیشترین خسارت را به شرکت هواوی زد.  با این وجود به نظر می رود هواوی همچنان مشغول دست و پنجه نرم کردن با عواقب تحریم های آمریکا است.

    درهمین راستا این شرکت سیستم عامل «هارمونی OS» را رونمایی کرد تا جایگزین سیستم عامل اندروید در گوشی هایش شود. از سوی دیگر «رن ژنگ فی»مدیر ارشد اجرایی هواوی اعلام کرده این شرکت ساخت دکل های اینترنت 5G را بدون قطعات وارداتی آمریکایی آغاز کرده است.

    وزارت بازرگانی آمریکا در ماه می هواوی را در فهرست سیاه خود قرار داد. بنابراین این شرکت نمی تواند از تهیه کنندگان آمریکایی قطعات مورد نیاز خود را بخرد. این در حالی است که تحریم های آمریکا علاوه بر تاثیر منفی روی کسب و کار موبایل، بر قسمت تجارت تجهیزات مخابراتی آن نیز تاثیرگذار بوده است.

    این شرکت در اوایل ماه سپتامبر اعلام کرد بیش از 200 هزار دکل اینترنتی 5G را بارگیری کرده است. همچنین هواوی فاش کرده 50 قرار داد برای توسعه اینترنت5G  در سراسر جهان امضا کرده است.

    تولید انبوه دکل های مخابراتی 5G بدون قطعات آمریکایی در ماه اکتبر آغاز می شود. ژنگ فی همچنین اشاره کرد این شرکت فناوری در مرحله اول ماهانه 5 هزار دکل 5Gتولید می کند.

    این شرکت تخمین می زند تولید سالانه دکل های مذکور  در 2020 به 1.5 میلیون واحد برسد و به این ترتیب سرویس های اینترنت 5G در مناطق بیشتری عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر