پیشرفته تر از رایانه ؛

تولید گوشی با ۵۱۲ گیگابایت حافظه

عصر کالا- اگر دوست دارید در آینده از گوشی هایی استفاده کنید که بتوانند به اندازه رایانه های شخصی در درون خود اطلاعات جای دهند، باید بدانید که این رویا به زودی محقق می شود.

تولید گوشی با ۵۱۲ گیگابایت حافظه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر ، شرکت چینی هواوی در حال طراحی یک گوشی هوشمند جدید است که میزان حافظه آن به رقم بی سابقه 512 گیگابایت می رسد. این رقم از ظرفیت حافظه بسیاری از رایانه های پیشرفته امروزی هم بیشتر است.

    این ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات از بسیاری از مدل های رایانه های مک بوک پروی شرکت اپل بالاتر بوده و از این طریق می توانید حجم زیادی از فایل های چندرسانه ای را در گوشی های هوشمند خود جای دهید.

    بر اساس اطلاعاتی که در مورد این گوشی به رسانه ها درج کرده، این محصول از 6 گیگابایت رم هم برخوردار است که آن را از نظر سخت افزاری به یک محصول کم رقیب در دنیای تلفن های همراه مبدل می سازد.

    با توجه به اینکه ضبط هر یک دقیقه ویدئوی فوق دقیق یا 4K فضایی در حدود یک گیگابایت را از حافظه گوشی اشغال می کند، گوشی یادشده برای این کار بسیار مفید است و احتمالا از آن بتوان برای تصویربرداری حرفه ای نیز استفاده کرد. هنوز در مورد نام دقیق این گوشی، قیمت و دیگر ویژگی های سخت افزاری آن اطلاعاتی در دست نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر