۲۴ مهر ماه، مونیخ آلمان؛

منتظر رونمایی از فبلت هواوی میت ۱۰ باشید

عصر کالا- تاریخ رونمایی از فبلت هواوی میت ۱۰ (Huawei Mate ۱۰) مشخص شد.

منتظر رونمایی از فبلت هواوی میت ۱۰ باشید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، پس از رونمایی از هواوی پی 10 در ابتدای سال جاری میلادی و معرفی رسمی هواوی آنر 9 در خرداد ماه گذشته، اکنون طرفداران هواوی به فبلت نسل بعدی سری میت این کمپانی چشم دوخته‌اند.
    ماه گذشته بود که شایعاتی در خصوص معرفی این گوشی هوشمند در ماه اکتبر منتشر شد و اکنون تاریخ دقیق رونمایی از فبلت هواوی میت 10 مشخص گردید. 16 اکتبر برابر با 24 مهر ماه این فبلت جدید رخ نشان می‌دهد.
    رویداد رونمایی از هواوی میت 10 در مونیخ آلمان برگزار خواهد شد و ما می‌شنویم که در کنار این دستگاه، نسخه کوچکتر آن یعنی هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) نیز به نمایش در خواهد آمد.
    بر اساس گزارش‌های قبلی، فبلت هواوی میت 10 با صفحه نمایش لبه به لبه 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل خودنمایی خواهد کرد. این صفحه نمایش توسط کمپانی ژاپن دیسپلی (JDI) تولید می‌شود.
    این اسمارت فون از پردازنده کاملا جدید کرین 970 قدرت خواهد گرفت. پردازنده ای که با لیتوگرافی 10 نانومتری طراحی شده و توسط هایسیلیکون ساخته می‌شود.
    منبعی که این خبر را منتشر کرده، قیمت هواوی میت 10 را چیزی در حدود 1100 دلار اعلام کرده است. این منبع همچنین سعی کرده است تا قیمت هواوی میت 10 لایت را نیز پیش‌بینی کند. گفته می‌شود که نسخه لایت این فبلت با برچسب قیمتی 556 دلاری راهی بازار شود.
    به نظر می‌رسد که قیمت‌های اعلام شده برای گوشی‌های جدید هواوی بسیار بالا باشد. اگر هواوی بخواهد که سهم بیشتری از بازار را برای خود به دست بیاورد، مطمئنا باید فقیمت‌های معقول‌تری را برای این دستگاه‌ها در نظر بگیرد. منتظر باشید، مسلما در روزهای آتی جزئیات بیشتری از هواوی میت 10 منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر