هر چیزی که تاکنون از Honor ۹ می‌دانیم

عصر کالا- تصویری که تحت عنوان آنر ۹ به بیرون درز کرده نشان می‌دهد که محل قرارگیری سنسور اثرانگشت در این گوشی تغییر کرده است.

هر چیزی که تاکنون از Honor ۹ می‌دانیم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از فیست، Honor 8 که ماه آگوست گذشته به بازار آمد، تبدیل به یک گوشی‌هوشمند مشهور در ایالات متحده شد. این امر خیلی تعجب برانگیز نیست، زیرا این سازنده چینی یک دستگاه شیک با یک قیمت بسیار خوب به نسبت عملکردش طراحی کرده است. البته در حال حاضر روی جانشین آن کار می‌شود، که انتظار داریم مشخصات بهتری داشته باشد. اطلاعات اولیه‌ای به بیرون درز کرده‌اند، اما فعلاً چیز زیادی در مورد این دستگاه مشخص نشده است.
    بعد از ارائه اخیر یک نسخه حرفه‌ای از آنر 8 برای طرفداران فبلت، آنر در حال حاضر در حال کار بر روی پرچمدار جدید خود است. یک تصویر اولیه از این گوشی‌هوشمند در سراسر اینترنت پخش شده است، اما فعلاً مشکل است که بگوییم واقعی است یا نه. می‌تواند عکسی از یک نسخه جدید از آنر 8 باشد، یا اینکه فقط یک عکس کاذب از این دستگاه باشد.

    آیا این آنر 9 است؟

    تفاوت اصلی (و تنها) بین آنر 8 که با آن آشنا هستیم و تصویر فرضی آنر 9 محل قرارگیری سنسور اثرانگشت در جلوی گوشی به جای پشت آن است. از آنجا که هوآوی، کمپانی مادر آنر، تصمیم به انتخاب این قسمت از گوشی برای سنسور اثرانگشت برای بزرگترین پرچمدار خود، یعنی Huawei P10 گرفت، پس این تغییر در آنر 9 نمی‌تواند یک سورپرایز باشد.

    چه چیزهای جدیدی را از آنر 9 انتظار دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر