هواوی در عرضه زودهنگام گوشی تاشو زرنگی می‌کند

عصر کالا- احتمال اینکه هواوی از سامسونگ در معرفی و عرضه گوشی هوشمند تاشو و منعطف پیشی بگیرد، قوت گرفته است.

هواوی در عرضه زودهنگام گوشی تاشو زرنگی می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر خبر داده‌اند.

    از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشره حاکی است که هواوی تلاش بسیاری را در زمینه عرضه زودهنگام گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر کرده است تا بتواند از رقیب قدرتمند و کره ای خود، سامسونگ، سبقت بگیرد و سهم بیشتری را در بازار به خود اختصاص دهد.

    سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که می‌خواهد گوشی هوشمند تاشوی خود را در اوایل سال آینده 2019 میلادی به بازارهای جهانی معرفی و عرضه کند و بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده بودند که این محصول در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهد شد.

    به جرات می‌توان گفت هم اکنون  بزرگترین رقیب قدرتمند سامسونگ برای عرضه گوشی‌های تاشو، شرکت چینی هواوی است که به تازگی اعلام کرده می‌خواهد نخستین گوشی تاشوی هوشمند را همین امسال معرفی و عرضه کند.

    به نظر می‌رسد که هواوی به شدت قصد رقابت با این غول‌های تکنولوژی را دارد و می‌خواهد لقب معرفی نخستین گوشی هوشمند تاشو را به خود اختصاص دهد. بنابراین تصمیم گرفته که از سایر رقبای قدرتمند خود یعنی سامسونگ و اپل سبقت بگیرد.

    هواوی برای طراحی و ساخت صفحه هوشمند منعطف مورد نیاز این گوشی جدید، سراغ شرکت کره‌ای ال جی که در تامین صفحه نمایش در جهان شهرت و آوازه خوبی دارد، رفته و برای تولید انبوه محصول ذکرشده در ماه نوامبر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده است. بنابراین انتظار می‌رود هواوی در معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو از رقیب دیرینه و قدرتمند خود یعنی سامسونگ پیشی بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر