عجیب اما واقعی؛

گوشی هوشمند KFC

عصر کالا- گوشی قرمز رنگی با برند KFC که چهره کلونل سندرز موسس این فروشگاه زنجیره ای بر روی آن هک شده است، بیشتر شبیه به یک شوخی به نظر میاید. اما به طرز شگفت انگیزی این موضوع واقعیت دارد.

گوشی هوشمند KFC
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار،گوشی قرمز رنگی با برند KFC که چهره کلونل سندرز موسس این فروشگاه زنجیره ای بر روی آن هک شده است، بیشتر شبیه به یک شوخی به نظر میاید. گوشی هوآوی Y7 به صورت محدود در چین به صورت ویژه و با تغییرات خاصی تولید خواهد شد. Y7 با اسنپدراگون 425  و سه گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایت عرضه خواهد شد.

    این گوشی 5.5 اینچی با رزولوشن 720p علاوه بر دوربین عقب 13 مگاپیکسلی، چهره آقای سندرز را نیز در پشت خود خواهد داشت. این تلفن که تنها در 5000 واحد تولید شده است، از جمعه گذشته (7 جولای)به صورت انحصاری در چین در دسترس است و می توان آن را به قیمت 161 دلار خریداری نمود.

    همکاری این دو شرکت در طراحی گوشی تنها به نام آن ختم نمی شود. KFC یک ویژگی خاص در برنامه خود، به صورت انحصاری در چین قرار داده است. این ویژگی که K-music نام دارد، به کاربران اجازه میدهد تا به موزیک انتخابی خود زمانی که در رستوران KFC هستند گوشی دهند. K-music تا پایان این ماه تنها در دستگاه های هوآوی در دسترس است. اما دلیل این همکاری چیست و از کجا نشات گرفته است؟ روایت ها حاکی از اینست که این دو شرکت هر دو در سال 1987 فعالیت خود را در چین آغاز کردند و به مناسبت 30 سالگی این اتفاق دست به چنین اقدامی زده اند. این در حالیست که کمی آن طرفتر، ژاپن یکی از کشورهایی است که عشق آنها به KFC زبانزد است، تا جاییکه خوردن آن به یک سنت کریسمس تبدیل شده است. بازاریابی های این چنینی مسلما در ژاپن نیز موثر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر