گوشی جدید هواوی با نمایشگر خمیده در راه است

عصر کالا- هواوی در تدارک عرضه گوشی جدید خود به نام میت ۲۰ پرو است که به تازگی اطلاعاتی در مورد ویژگی های آن در فضای مجازی منتشر شده است.

گوشی جدید هواوی با نمایشگر خمیده در راه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این گوشی مجهز به تازه ترین سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 9 پای است و در آن از نمایشگری بزرگ و خمیده و ضد آب استفاده شده است.

    نسبت نمایشگر این گوشی 19.5 به 9 بوده و دقت آن به 3120 در 1440 پیکسل می رسد. البته قرار است یک مدل ساده تر از گوشی یادشده به نام میت 20 هم عرضه شود که نسبت نمایشگر آن 18.7 به 9 بوده و دقت آن 2244 در 1080 پیکسل می باشد.

    دو گوشی یادشده مجهز به نمایشگرهای 6.3 اینچی و 5.9 اینچی خواهند بود و احتمالا پردازنده اصلی آنها Kirin 980 است که اولین پردازنده 7 نانومتری مورد استفاده در گوشی های هوشمند محسوب می شود. 6 گیگابایت رم و فناوری دوربین سه گانه در پشت هم برای آنها در نظر گرفته شده است. باتری های 4200 و 4000 میلی آمپری نیز وضعیت تامین انرژی گوشی های یادشده را بر عهده دارند.

    انتظار می رود رونمایی از دو گوشی مذکور در تاریخ 20 اکتبر طی مراسمی در لندن انجام شود. هواوی در مورد اطلاعات منتشر شده در این زمینه اظهار نظر رسمی نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر