تصویر جدیدی از هواوی آنر نوت ۹ منتشر شد

عصر کالا- به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به هواوی آنر نوت ۹ (Huawei Honor Note ۹) است.

تصویر جدیدی از هواوی آنر نوت ۹ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، این عکس، تصویر یک گوشی هوشمند با حاشیه‌های نمایشگر بسیار باریکی را به نمایش گذاشته است.
    طراحی این گوشی جدید شبیه به هواوی آنر 9 و حاشیه‌های نمایشگر در اطراف آن درست به مانند هواوی آنر نوت 8 است. همچنین به نظر می‌رسد که صفحه نمایش این دستگاه به شیشه 2.5D مجهز شده است. حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر این اسمارت فون نسبت به حاشیه‌های کناری آن به طور قابل توجهی ضخیم‌تر بوده، با این حال نسبت به بسیاری از گوشی‌های پرچمدار امروزی باریک‌تر دیده می‌شود.
    کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور نیز در سمت راست هواوی آنر 9 قرار گرفته است. انتظار می‌رود که این گوشی با نمایشگر بزرگی عرضه شود. اگر خاطرتان باشد گوشی هواوی آنر نوت 8 به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی مجهز شده و مطمئنا صفحه نمایش آنر نوت 9 نیز بزرگتر از 6 اینچ خواهد بود.

    شایعات حاکی از آن است که موبایل هواوی آنر نوت 9 از دوربین دوگانه برخوردار بوده و به مانند بسیاری از گوشی‌های پرچمدار فعلی دارای یک اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی خواهد بود.
    مشخصات هواوی آنر نوت 9
    گفته می‌شود که آنر Note 9 قدرت خود را از پردازنده کرین 960 تامین خواهد کرد؛ این همان پردازنده‌ای است که در هواوی آنر 9 قدرتنمایی می‌کند. کرین 960 قدرتمندترین پردازنده‌ای است که تاکنون توسط کمپانی هواوی طراحی شده و به احتمال زیاد در این دستگاه توسط 4 و یا 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهد شد.
    سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید 7.0 نوقا خواهد بود که بر بالای آن رابط کاربری EMUI 5 خودنمایی می‌کند.
    هواوی آنر نوت 8 در ماه آگوست سال گذشته رونمایی شد، اما این احتمال وجود دارد که هواوی آنر نوت 9 در پایان همین ماه جاری میلادی (جولای) معرفی شود و مدتی بعد از آن وارد بازارهای جهانی گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر