ال جی برای هواوی صفحه نمایش می‌سازد

عصر کالا- طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت ال جی از این پس می‌خواهد صفحه نمایش اولد برای شرکت چینی هواوی بسازد.

ال جی برای هواوی صفحه نمایش می‌سازد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، با اینکه بسیاری از غول‌های تکنولوژی این روزها با هم در رقابت تنگاتنگی به سر می‌برند، اما امروزه ما شاهد آن هستیم که این شرکت های رقیب با هم همکاری‌های گسترده‌ای برای تامین قطعات موردنیاز خود می‌کنند. بعنوان مثال، با اینکه سامسونگ رقیب دیرینه و سرسخت اپل آمریکا به شمار می‌رود، اما وظیفه تامین صفحه نمایش OLED گوشی‌های آیفون را بر عهده دارد هر چند که این روزها زمزمه‌هایی از سوی اپل مبنی بر احتمال جایگزینی سامسونگ با سایر شرکت ها نظیر ژاپن دیسپلی یا ال جی دیسپلی شنیده می شود. سونی نیز قطعات دوربین را برای سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مانند وان‌پلاس می‌سازد و حالا هم بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، قرار است شرکت کره ای ال‌جی نمایشگرهای اولِد را برای استفاده در هواوی میت آر اس پورشه دیزاین ساخته و تامین کند.

    از آنجایی که شرکت ال جی بخش بزرگی از تولید و تامین صفحه نمایش های قدرتمند و با کیفیت تلویزیون‌های اولد را در جهان به خود اختصاص داده است، در بازار گوشی‌های هوشمند نیز در حال گسترش سهم خود در بازار است. بنابراین انتظار می‌رود تولید و تامین نمایشگرهای اولد برای گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت هواوی، دستاورد بزرگ و موفقیت آمیزی برای ال جی به شمار بیاید.

    هواوی در حال حاضر دومین تولیدکننده‌ گوشی‌های هوشمند در جهان است در حالی که ال‌جی تحت تاثیر بحران های داخلی در شرکتش، حتی در لیست پنج تولید کننده‌برتر هم حضور ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر