جدیدترین پرچمدار هواوی خوش درخشید

عصر کالا- هواوی اعلام کرده است که طی مدت دو ماه توانسته است بالغ بر ۶ میلیون سری گوشی هوشمند و پرچمدار هواوی پی ۲۰ را در بازارهای جهانی به فروش برساند.

جدیدترین پرچمدار هواوی خوش درخشید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, شرکت چینی هواوی که ماه مارس معرفی و عرضه سری گوشی‌های هوشمند و پرچمدار جدید خود یعنی هواوی پی 20 (P20) را در بازارهای جهانی آغاز کرد، حالا اعلام کرده موفق شده است از زمان آغاز عرضه پرچمداران نام‌آور این سری از محصولات تاکنون، که تنها کمتر از دو ماه می‌گذرد، بالغ بر 6 میلیون دستگاه گوشی پی 20 را به فروش برساند.

    طبق این آمار و ارقام، میزان فروش گوشی پرچمدار هواوی پی 20 در مقایسه با نسل قبلی آن یعنی گوشی پی 10 ، شاهد یک رشد و افزایش 81 درصدی بوده است و همین عدد به وضوح نشان دهنده موفقیت بی چون و چرای این شرکت چینی فعال در حوزه تکنولوژی است.

    کوین هو – مدیر خط تولید محصولات هواوی – در این باره می‌گوید: میزان فروش بی‌سابقه و بالای این محصول جدید ( HUAWEI P20 ) به وضوح نشان می‌دهد که ما کاملا از نیازهای بازار آگاه و مطلعیم و به خوبی از دانش و تخصص مهندسان و متخصصان فعال در حوزه تکنولوژی و بخش تحقیق  و توسعه بهره برده‌ایم.

    او در ادامه سخنانش به گزارشگران گفت: موفقیت ما در فروش و عرضه میلیونی هواوی پی 20 دیدنی، قابل لمس و تحسین برانگیز است و همین امر موجب خواهد شد انگیزه ما برای تقویت محصولات و ارتقای سطح کیفیت آن‌ها در آینده بالاتر برود.

    وی همچنین تاکید کرده است که گوشی‌های جدید دیگری از هواوی در راهند و تا قبل از پایان سال جاری 2018 میلادی معرفی و عرضه می‌شوند.

    عرضه سری گوشی‌های هوشمند و پرچمدار از جمله هواوی پی 20  و پی 20 پرو در ماه آوریل سال جاری میلادی آغاز شد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر