دومین گوشی تاشو هم به‌زودی معرفی می‌شود

عصر کالا- هواوی که مدتهاست درصدد عرضه و ارائه یک گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر است، به نظر می‌رسد که می‌خواهد بعد از سامسونگ دومین شرکتی باشد تا چنین محصولی را به نمایش می‌گذارد.

دومین گوشی تاشو هم به‌زودی معرفی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تا شو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند و بعد از آنکه سامسونگ هفته گذشته برای نخستین بار نخستین گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو و منعطف را در جریان رویدادی رونمایی کرد، حالا به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد دومین شرکتی باشد که چنین محصول نوینی را به بازارهای جهانی معرفی و عرضه می‌کند.

    از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تا شو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    جدیدترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت the verge حاکی از آن است که هواوی قصد دارد یکی از جدیدترین محصولاتش که گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر را در جریان نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) که هفته آینده در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، رونمایی کند.

    همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که این محصول که احتمالاً میت ایکس (Mate X) نام دارد، قرار است به فناوری شبکه اینترنت 5G نیز مجهز باشد و به کاربران این امکان را بدهد تا در صورت پشتیبانی اپراتورهای مخابراتی مربوطه از نسل پنجم شبکه اینترنت همراه، بتوانند از خدمات اینترنت پرسرعت و جدید آن بهره مند شوند.

    بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که هواوی با معرفی این محصول جدید قادر خواهد بود تا حد زیادی ضرر و زیان‌های ناشی از اتهامات وارده از سوی دولت ایالات متحده آمریکا مبنی بر جاسوسی از اطلاعات کاربران و تحویل آنها به دولت چین را بکاهد و بدین ترتیب از کاهش قابل توجه در میزان درآمدزایی و سودآوری خود جلوگیری به عمل بیاورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر