فروش بی‌سابقه گوشی هواوی آنر ۹ و ثبت رکوردی جدید

عصر کالا- در سال‎های اخیر، هوآوی به جمع تولیدکنندگان مطرح در عرصه گوشی‎های هوشمند پیوسته است. به ویژه پرچمداران این شرکت، از پرفروش‎ترین گوشی‌ها حال حاضر به شمار می‌روند.

فروش بی‌سابقه گوشی هواوی آنر ۹ و ثبت رکوردی جدید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب، هوآوی آنلاین (زیرمجموعه شرکت هوآوی) اواسط ماه گذشته از عرضه گوشی آنر 9 هوآوی در کشور چین خبر داد. این پرچمدار، پایان ماه ژوئن، بازار اروپا را نیز به دست گرفت.

    ژائو مینگ مدیر اجرایی هوآوی آنلاین، با انتشار خبر رکورد فروش یک میلیون دستگاه آنر 9، تنها پس 28 روز از زمان عرضه، تعجب همگان را برانگیخت. جالب است بدانید آنر 8 که پیش از این رکورددار فروش هوآوی محسوب می‌شد، طی دو ماه، به فروشی برابر 1.5 میلیون دستگاه دست یافته بود.

    همانطور که می‎دانید افزایش تقاضا برای آنر 9، عرضه این محصول به بازار را با تاخیر روبه‌رو کرده است، بنابراین رکوردشکنی آنر لزوما برگ برنده‎ای برای هوآوی به شمار نمی‎رود.  ژائو مینگ در همین رابطه اظهار داشت، فروش بی‌سابقه‌ آنر 9، عرضه به موقع آن را با مشکل روبرو کرده که بی‎شک با تلاش مهندسان هوآوی به زودی رفع می‏‎شود و این محصول به موقع در اختیار علاقه‎مندان قرا می‎گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر