هواوی هم به جمع سازندگان گوشی تاشو پیوست

عصر کالا- شرکت هواوی که به تازگی از گوشی‌های هوشمند سری Mate ۱۰ رونمایی کرده، قصد دارد یک گوشی هوشمند تاشو طراحی و به بازار عرضه کند.

هواوی هم به جمع سازندگان گوشی تاشو پیوست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، این غول تکنولوژی چینی هم اکنون مشغول طراحی و تولید یک گوشی هوشمند تاشو و منعطف است که به احتمال زیاد در سال آینده میلادی و همزمان با عرضه گوشی تاشوی سامسونگ که مدتهاست شایعات و اخبارش بر سر زبانها افتاده، به بازار عرضه خواهد شد.

    ریچارد یو - مدیر اجرایی شرکت هواوی - در مصاحبه‌ای با وب سایت سی نت اظهار کرد: متخصصان این شرکت هم اکنون بر روی نمونه ای از این گوشی جدید کار می کنند که البته این محصول همچنان نیاز دارد بهبود یابد و اصلاحاتی برروی آن انجام شود. قابلیت خمیده شدن و انعطاف پذیری این گوشی‌ها به طور قطع بر بازار تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

    شرکت ZTE نیز که یکی از بزرگترین رقیبان چینی هواوی است، به تازگی از یک گوشی هوشمند تاشوی جدید به نام آکسون ام (Axon M) رونمایی کرده است و قرار است در ماه‌های آتی به بازار عرضه شود.

    ریچارد یو همچنین افزوده است که گوشی های هوشمند تاشوی هواوی نقص و ایرادی که به بعضی از این گوشی ها وارد شده را نخواهد داشت. این مشکل همان فاصله اندکی است که وقتی دو صفحه نمایش این گوشی روی هم قرار می گیرند تا صفحه بزرگتری ایجاد کنند، بوجود می آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر