موسس هواوی اعلام کرد:

عرضه ۲۷۰ میلیون گوشی هوشمند به بازار تا پایان سال ۲۰۱۹

عصر کالا- در اوایل این هفته شرکت هواوی از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرد که در سال ۲۰۱۹ ، ۲۰۰ میلیون تلفن هوشمند را به فروش رسانده است. این رقم ۶۴ روز زودتر از رکورد مشابه در سال ۲۰۱۸ ثبت شده است. این رکورد جدید مشخص کرد با وجود ادامه جنگ تجاری چین و آمریکا و ممنوعیت فروش هواوی در آمریکا ، این شرکت هنوز هم می تواند رشد خود را ادامه دهد.

عرضه ۲۷۰ میلیون گوشی هوشمند به بازار تا پایان سال ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از انتخاب ، در اوایل این هفته شرکت هواوی از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرد که در سال 2019 ، 200 میلیون تلفن هوشمند را به فروش رسانده است. این رقم 64 روز زودتر از رکورد مشابه در سال 2018 ثبت شده است. این رکورد جدید مشخص کرد با وجود ادامه جنگ تجاری چین و آمریکا و ممنوعیت فروش هواوی در آمریکا ، این شرکت هنوز هم می تواند رشد خود را ادامه دهد.

     به نظر می رسد بخشی از سهم این شرکت در ثبت رکورد حاصل تخفیف های قابل توجه هنگام فروش میت 30 و میت 30 پرو است.

    اکنون و پس از اعلام این نقطه عطف ، رن ژنگفی ، بنیانگذار هواوی ، به رسانه های اروپایی اعلام کرد که هواوی انتظار دارد امسال 270 میلیون تلفن هوشمند را تحویل بازار مصرف کنندگان دهد و این رقم حدود 20 میلیون بیشتر از آن چیزی است که در ابتدا توسط تحلیلگران پیش بینی می شد.

    موسس هواوی اعلام کرد: عرضه 270 میلیون گوشی هوشمند به بازار تا پایان سال 2019

    در سال 2016، هواوی ادعا کرد که تا سال 2021 به برند شماره 1 تلفن های هوشمند در جهان تبدیل می شود و اگر در سال 2019 بتواند به رکورد 270 میلیون دستگاه برسد چندان بعید نیست که هواوی بتواند به ادعای خود عمل کند. در مقابل ، سامسونگ در سال  2018 موفق شده است290 میلیون گوشی هوشمند را به بازار عرضه کند.

    هواوی میت 30 مجهز به چنان فناوریهای قابل قبولی است و بنابراین بسیاری از کاربران واقعاً آرزو می کنند که این گوشی در سطح جهانی در دسترس باشد. اگرچه بخشی از مشکل هواوی نیز به محدودیت های این گوشی از سوی گوگل مرتبط است. هواوی برای پایان سال نیز تصمیم دارد روی راه اندازی میت ایکس به عنوان نخستین گوشی تاشو خود متمرکز شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر