هواوی میت ۱۰ با نمایشگر بدون حاشیه و دو دوربین دوگانه عرضه می‌شود

عصر کالا- شایعات اخیر به ارائه‌ی پرچم‌دار جدید هواوی، میت ۱۰، با نمایشگر بدون حاشیه و استفاده از دو دوربین دوگانه اشاره دارند.

هواوی میت ۱۰ با نمایشگر بدون حاشیه و دو دوربین دوگانه عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، ظاهرا گوشی بعدی خانواده‌ی میت هواوی که به احتمال زیاد میت 10 نام خواهد گرفت، به نمایشگری تقریبا بدون حاشیه مجهز خواهد بود. به‌علاوه، همان‌طور که در گزارش‌های غیر رسمی پیشین ادعا شده بود، میت 10 به دو دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. پیش از این، هواوی در گوشی میت ‍9 از یک دوربین دوگانه در قسمت پشت گوشی استفاده کرده‌ بود؛ اما دوربین جلوی این گوشی تنها به یک سنسور جهت ضبط تصاویر و ویدئو مجهز بود. حال به نظر می‌رسد هواوی در نظر دارد برای میت 10 در قسمت جلو گوشی نیز از یک دوربین دوگانه استفاده کند.

    همانند گوشی‌های خانواده‌ی نوت سامسونگ، گوشی‌های خانواده میت هواوی نیز امکانات و ویژگی‌های پرچم‌داران این شرکت را در ابعادی بزرگ‌تر ارائه می‌دهند. آخرین پرچم‌دار هواوی یعنی P10، از برخی گرایش‌های اخیر طراحی گوشی‌های هوشمند نظیر حاشیه‌های فوق‌العاده باریک صفحه‌نمایش و حذف کلید فیزیکی هوم پیروی نکرده بود؛ اما به نظر می‌رسد هواوی در نظر دارد این موارد را در طراحی میت 10 مد نظر قرار دهد.

    بر اساس گزارش‌های غیر رسمی، میت 10 از یک صفحه‌نمایش 6 اینچی بهره خواهد برد و احتمالا نسبت اندازه‌ی صفحه نمایش به قاب جلو در میت 10 از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ بیشتر خواهد بود. در حال حاضر نسبت اندازه صفحه نمایش به قاب جلو در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس معادل 83.6 درصد است که احتمال می‌رود این عدد در میت 10 به 85 درصد برسد. در صورتی که هواوی بخواهد ضمن دستیابی به این نسبت، از کلید فیزیکی هوم با اسکنر اثر انگشت در قسمت جلوی گوشی استفاده کند، مجبور به حذف حاشیه‌ی بالای صفحه نمایش یا به حداقل رساندن آن خواهد شد.

    دیگر شایعات موجود به استفاده از پردازنده‌ی کایرین 970 و به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید نسخه 7.1 در کنار رابط کاربری اختصاصی هواوی اشاره دارند. Mate 10 احتمالا اواخر تابستان سال جاری معرفی می‌شود و فروش آن از اوایل پاییز شروع خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر