هواوی روی لمس ۴ بعدی کار می‌کند

عصر کالا- اپل چند سال پیش تکنولوژی لمس بعدی یا ۳D Touch را روی آیفون ۶s معرفی کرد. این تکنولوژی متوجه میزان فشار روی صفحه نمایش می‌شد.

هواوی روی لمس ۴ بعدی کار می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، حالا به نظر می‌رسد که هواوی روی نسل جدید این تکنولوژی کار می‌کند. این شرکت چینی چند روز پیش علامت تجاری جدیدی به اسم لمس 4  بعدی را ثبت کرده است. هنوز نمی‌دانیم که این ویژگی  چه قابلیت‌هایی به گوشی اضافه می‌کند.

     

    ویژگی لمس 4 بعدی روی وسایل مختلف هواوی قرار خواهد گرفت.

    البته ثبت یک علامت تجاری به معنای یک تکنولوژی جدید نیست و شاید هرگز چنین چیزی روی یک گوشی قرار نگیرد. شاید ویژگی لمس 4 بعدی بتواند میزان فشار روی صفحه نمایش گوشی‌ها را به روشی دیگر اندازه‌گیری کند.

    هواوی درباره پتنت جدید خودش گفته که ویژگی لمس 4 بعدی روی تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت، ساعت‌ّ‌های هوشمند، کامپیوترها، دوربین‌ها و گجت‌های سلامتی به کار خواهد رفت. پس اگر هواوی بخواهد از این تکنولوژی استفاده کند، آن را روی محصولات مختلفی قرار خواهد داد.

    شرکت هواوی قبل از اپل توانسته بود ویژگی شبیه به لمس سه بعدی را روی گوشی Mate S قرار دهد. حتی در آن زمان نشان داد که  با Mate S می‌شود وزن پرتقال را هم اندازه گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر