هواوی عکس حرفه ای را به جای عکس سلفی قالب کرد

عصر کالا- شرکت چینی هواوی سازنده انواع گوشی های هوشمند، در یک آگهی تجاری عکسی که با دوربین عکاسی حرفه ای گرفته شده بود را به دروغ عکس سلفی معرفی کرد تا تولیدات خود را قدرتمند جلوه دهد.

هواوی عکس حرفه ای را به جای عکس سلفی قالب کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، هدف از نمایش این عکس تاکید بر قدرت هوش مصنوعی دوربین های گوشی های هوشمند تولیدی شرکت هواوی بوده است که می توانند افراد را در عکس ها زیبا نشان دهند.

    اولین بار تعدادی از کاربران حرفه ای شبکه های اجتماعی با بررسی این آگهی هواوی که برای بازاریابی در چین به نمایش گذاشته شده بود و همین طور عکس های پشت صحنه آن، متوجه شدند که عکس مذکور که زن و مردی را در کنار یکدیگر در حال عکاسی سلفی نشان می دهد در واقع با دوربین حرفه ای عکاسی گرفته شده است.

    در این آگهی ویدئویی ادعا می شود عکس مذکور با گوشی Huawei Nova 3 گرفته شده است، اما یکی از کاربران شبکه های اجتماعی که بازیگر زن مصری این ویدئو به نام سارا الشامی را می شناخت، متوجه شد که وی تعدادی از عکس های پشت صحنه این ویدئوی تبلیغاتی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

    در یکی از این عکس ها به وضوح دیده می شود که یک عکاس در حال تهیه عکس سلفی از دو بازیگر عکس با استفاده از یک دوربین دی اس ال آر است.

    البته این اولین بار نیست که شرکت های سازنده گوشی های هوشمند به چنین روش های تبلیغاتی دروغینی متوسل می شوند. پیش از این شرکت سامسونگ هم در یک آگهی تبلیغاتی دیگر عکس های گرفته شده با دوربین عکاسی حرفه ای را عکس های سلفی تهیه شده با دوربین گوشی گالکسی ای 8 جا زده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر