زمان عرضه گوشی تاشوی هواوی معلوم شد

عصر کالا- به نظر می‌رسد که عرضه رسمی گوشی هوشمند تاشوی هواوی تا سپتامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

زمان عرضه گوشی تاشوی هواوی معلوم شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، وینسنت پنگ ، معاون ارشد شرکت هواوی در گفتگو و مصاحبه‌ای با گزارشگر وب سایت تک رادار خاطرنشان کرد که گوشی هوشمند تا شوی این برند که به صفحه نمایش انعطاف پذیر مجهز است و میت ایکس (Huawei's Mate X) نام دارد، نهایتاً تا یکی دو ماه آینده، سپتامبر سال جاری میلادی، روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

    وی در ادامه سخنانش افزود: البته احتمال اینکه این محصول خیلی زودتر نیز به بازار عرضه شود، وجود دارد اما به طور حتم عرضه رسمی آن تا سپتامبر صورت خواهد پذیرفت و در دسترس کاربران و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    پیش‌تر نیز گزارش‌های متعددی از سوی رسانه‌ها منتشر شده بود که نشان می‌داد عرضه گوشی تا شوی هواوی تحت تأثیر مشکلات و نگرانی‌های امنیتی علیه این شرکت چینی به تعویق افتاده است. این گزارش‌ها همچنین نشان می‌داد با توجه به تشدید نگرانی‌های امنیتی و اعمال محدودیت‌های جدید علیه هواوی، هواوی تصمیم گرفته است که تا زمانی که اوضاع تجارت و همکاری با سایر شرکت‌ها و کشورهای جهان وخیم است، دست نگه دارد و اقدام جدیدی انجام ندهد، چراکه به گفته کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که احتمال دارد این شرکت بزرگ چینی سرانجام با دولت ترامپ به توافق خواهد رسید و تمامی موانع و مشکلات موجود برای فروش محصولاتش و همچنین همکاری با شرکت‌های مختلف برطرف خواهد شد.

    بر اساس گزارش وب سایت سی نت، از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشند و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

    هواوی یکی از نخستین شرکت‌های تولیدکننده موبایلی بود که اعلام کرد به تولید و توسعه گوشی هوشمند تا شوی مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر خواهد پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر