امکانات فوق‌العاده در گوشی‌های جدید آنر V۳۰

عصر کالا- شرکت هواوی به زودی از پرچمداران سری آنر وی (Honor V) با نام‌های آنر V۳۰ و آنر V۳۰ پرو رونمایی خواهد کرد. اطلاعات جدیدی به‌دست ما رسیده که نشان می‌دهند اسمارتفون‌های سری V آنر در دو مدل پایه و پرو به بازار عرضه می‌شوند. هم‌چنین، هردو مدل این سری از تلفن‌های برند آنر از دوربین ۶۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و ویدیو‌ها استفاده خواهند کرد.

امکانات فوق‌العاده در گوشی‌های جدید آنر V۳۰
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از گسترش نیوز ، مشخصات فنی فاش‌شده تلفن‌های جدید سری آنر V توسط یک افشاگر معروف با نام RODENT950 در توییتر منتشر شده است. علاوه‌بر این، مدل پرو اسمارتفون آنر V30 از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند.

    مشخصات فنی آنر V30

    این هندست، همانند آنر V20 از یک صفحه‌نمایش LCD همراه با حفره‌ای برای دوربین سلفی بهره می‌گیرد. در مطلب منتشر‌شده، به ابعاد نمایشگر و رزولوشن دوربین سلفی این گوشی اشاره‌ای نشده است.

    آنر V30 دقیقا همانند نسل قبلی خود از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر به همراه پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 22.5 وات موسوم به SuperCharge برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند.

    اسمارتفون جدید آنر از یک دوربین سه‌گانه در پشت خود بهره می‌گیرد که کیفیت لنز اصلی آن 60 مگاپیکسل خواهد بود. هیچ اطلاعاتی درباره دو لنز دیگر مجموعه دوربین این دستگاه وجود ندارد.

    این گوشی از پردازنده 7 نانومتری Kirin 990 بهره خواهد برد که در اسمارتفون‌های هواوی میت 30 و میت 30 پرو مورد استفاده قرار گرفته است.

    این تلفن هوشمند دارای یک نمایشگر OLED است که در بالای آن نیز حفره‌ای برای تعبیه دوربین سلفی دوگانه وجود دارد. مشخصات فنی سنسور دوربین سلفی نیز منتشر نشده است. تصاویر لورفته آنر V30 پرو در هفته گذشته منتشر شده بودند.

    آنر V30 پرو از تراشه Kirin 990 5G برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کند. پرچمدار سری آنر V از یک دوربین چهارگانه استفاده خواهد کرد که لنز اصلی آن با کیفیت 60 مگاپیکسل در بدنه پشتی تلفن قرار می‌گیرد.

    این تلفن از یک باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر و پشتیبانی از فناوری SuperCharge با توان 40 وات استفاده خواهد کرد. با این که فناوری شارژ سریع این گوشی در اسمارتفون‌های سری میت 30 نیز مورد استفاده قرار گرفته است، اما خبری از شارژ بی‌سیم 27 وات وجود نداشته تا کاربران آنر V30 پرو به شارژ بی‌سیم 15 وات قانع شوند.

    این نکته را هم باید یادآور شد که اسمارتفون‌های جدید سری آنر V همانند اسمارتفون‌های سری میت 30 از خدمات گوگل محروم هستند که باعث می‌شود تا خریداران خارج از چین، رغبتی به استفاده از این تلفن‌ها نداشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر