هووای میت ۱۰ با صفحه خمیده و ۲ دوربین سلفی

عصر کالا- طبق گزارش های رسیده یک شرکت فناوری مشغول ساخت موبایلی است که مجهز به دو دوربین سلفی است. همچنین صفحه نمایش آن نیز خمیده است.

هووای میت ۱۰ با صفحه خمیده و ۲ دوربین سلفی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت هواووی سال گذشته موبایل «میت 9» را ساخت. این دستگاه دارای صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت بود و یکی از جالب ترین موبایل های سال گذشته میلادی  نیز به حساب می آید. اکنون طبق گزارش های رسیده نسخه دیگر آن یعنی «میت 10» نیز به زودی رونمایی می شود. البته این موبایل با رقابت شدیدی در بازار باید دست و پنجه نرم کند.

    گزارش های اخیر نشان می دهد بخش سخت افزاری میت 10 بسیار قدرتمند خواهد بود. به گفته مدیر بخش فناوری محصول هواووی، میت 10 دارای باتری طولانی تر و نمایشگر تمام صفحه است. همچنین سرعت موبایل نیز افزایش یافته و قابلیت های عکاسی نیز ارتقا یافته اند. علاوه بر آن این موبایل قابلیت های دیگری نیز دارد که می تواند با اپل رقابت کند.

    طبق گزارش های مختلف میت 10 دارای بدنه ای فلزی (مانند میت9) است. همچنین پیش بینی می شود از صفحه نمایش خمیده 2.5QuadHD (با وضوح 2560 در 1440 پیکسل) و یک RAM 8 گیگابایتی در آن استفاده شود.  طبق همین گزارش در میت 10 از تراشه 64 بیت 8 هسته ای (Kirin970) استفاده خواهد شد.

    پشت دستگاه میت 10 دو دوربین وجود خواهد داشت؛  دوربین 16مگاپیکسلی با حسگر RGB و دیگری دوربین 23 مگاپیکسلی با حسگر مونوکروم. همچنین پیش بینی می شود این دستگاه دو دوربین سلفی داشته باشد(12 و 8 مگاپیکسل). علاوه برآن موبایل مذکور حاوی حسگرهای بیومتریک نیز خواهد بود.

    البته تاریخ دقیق عرضه میت10 اعلام نشده است. اما پیش بینی می شود این موبایل در دسامبر سال جاری عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر