رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی؛

بازار گوشی موبایل گرفتار رکود شد

عصر کالا- رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی با بیان اینکه از آغاز سال جدید تاکنون شاهد رکود در خرید و فروش گوشی تلفن همراه در بازار هستیم گفت: به رغم عدم ثبات ارز، اما قیمتهای گوشی در بازار مناسب است.

بازار گوشی موبایل گرفتار رکود شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، مهدی محبی در مورد وضعیت بازار گوشی تلفن همراه در کشور گفت: هم اکنون امکان ثبت سفارش گوشی برای واردکنندگان به صورت مجدد باز شده و انتقال ارز نیز امکان پذیر شده است. به همین دلیل واردکنندگان در حال وارد کردن گوشی های موبایل به کشور هستند.

    وی با تاکید براینکه متاسفانه به دلیل تغییر لحظه ای نرخ ارز در کشور، بازار موبایل ثبات نداشته و در رکود است، افزود: با وجود آنکه هم اکنون قیمتهای گوشی منطقی است اما آنطور که باید استقبالی از خرید در این بازار دیده نمی شود.

    رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی با بیان اینکه از یک ماه قبل از عید نوروز تاکنون عرضه و تقاضای گوشی در بازار موبایل به شدت افت داشته است، گفت: تا زمانی که شرایط بازار ارز ثابت نشود، نمی توان امیدوار به رفع رکود در بازار موبایل بود.

    محبی ادامه داد: البته به رغم جهش زیاد قیمت دلار در کشور، تاثیر زیادی را در قیمت گوشی های وارداتی شاهد نیستیم و اگرچه به دلیل عدم تقاضا، باید قدری از قیمتها کاسته می شد اما برخلاف آن، قیمت گوشی در بازار، مناسب و منطقی است.

    وی تاکید کرد: هم اکنون زمان خوبی برای خرید گوشی است و خریداران در صورت تمایل برای خرید، با بازار کاملا منطقی از نظر قیمت، به رغم افزایش ارز، مواجه خواهند بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر