کاهش تقاضا برای خرید گوشی تلفن همراه به ۵۰۰ هزار دستگاه

عصر کالا- رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و گوشی تلفن همراه : تقاضا برای گوشی تلفن همراه از ماهانه یک میلیون دستگاه به ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزاردستگاه کاهش یافته است

کاهش تقاضا برای خرید گوشی تلفن همراه به ۵۰۰ هزار دستگاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهدی محبی با اشاره به اینکه 90 درصد نیاز بازار درحال حاضر از طریق گوشی‌های مسافری تامین می‌شود افزود: شرکت‌های وارد کننده به دلیل نبود توجیه اقتصادی برای واردات این کالا فقط به خدمات رسانی برای گوشی‌های درحال استفاده مشغول هستند.
    وی با بیان اینکه هم اکنون گوشی تلفن همراه از 200 هزار تا 20 میلیون تومان در بازار وجود دارد گفت: گوشی‌های وارد شده از طریق مسافران، گارانتی خدمات پس از فروش ندارد.
    رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و گوشی تلفن همراه عرضه و تقاضا را در بازار عادی دانست و ادامه داد: مردم با توجه به میزان درآمد خود اقدام به خرید گوشی تلفن همراه می‌کنند.
    محبی با اشاره به شکایات قابل توجه ارائه شده به اتحادیه درخصوص تعمیرکاران غیر مجاز و غیر مرتبط با این صنف افزود: با توجه به اینکه 90 درصد شکایات اتحادیه درخصوص این موضوع بوده است، سایت اتحادیه شامل همه اطلاعات مربوط به تعمیرکاران و فروشندگان دارای مجوز راه اندازی شد و مردم می‌توانند تعمیرگاه و فروشگاه مورد نظر خود را در منطقه سکونت خود مشخص و به آن مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر