پیش‌بینی ثبات قیمت تلفن همراه در سال ۹۸

عصر کالا- رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور با اشاره به اهمیت ادامه فعالیت سایت واردات مسافری تلفن همراه گفت: واردات مسافری تلفن همراه به کشور باعث ایجاد تعادل در قیمت‌ها می‎شود.

پیش‌بینی ثبات قیمت تلفن همراه در سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، محمد مهدی غفوریان در خصوص اختلالات پیش آمده در سایت واردات مسافری گفت: در چند روز اخیر به هیچ عنوان قطعی سایت نداشته‌ایم و فقط برای ساعاتی سایت دچار اختلال شده بود.

    وی علت این اختلال را ترافیک بیش از حد در سایت عنوان کرد و افزود: تعداد گوشی‌های رجیستری نشده زیاده بود  و همین تعداد بالای گوشی‌های بدون کد در کنار مراجعه بالا به سایت برای دریافت کد رجیستری باعث اختلال در سایت شد، البته هنوز هم اختلالاتی جزیی وجود دارد.

    رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز در ادامه اعتراض فروشندگان گوشی را کاملاً منطقی دانست و اظهار داشت: در کرج هیچگونه اعتراضی صورت نگرفته است اما در برخی شهرها فروشندگان خواسته‌هایی داشتند که کاملاً منطقی بوده است اما به دلیل بی تجربگی، خواسته منطقی خود را از راهی غیر از عرف جامعه عندان کرده‌اند که مورد پسند ما هم نیست.

    وی قیمت موبایل را در حال حاضر با وجود سایت مسافری متعادل دانست و افزود: سایت مسافری قیمت موبایل را متعادل می‌کند و قیمت موبایل بستگی به حجم واردات تجاری و سایت مسافری دارد.

    غفوریان قیمت موبایل را برای سال آینده بدون افزایش پیش بینی کرد و گفت: در چند روز باقی مانده تا آخر سال در هیچ قسمتی مشکلی نداریم و حتی پیش‌بینی می‌کنیم اگر به همین منوال پیش برود برای سال آینده هم افزایش قیمتی نداشته باشیم.

    رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور در پایان از مسئولین درخواست کرد: اگر تصمیم بر بسته‌شدن سایت مسافری گرفته شد قبل از بسته شدن آن را به اطلاع برسانند، این کار شاید فایده ای برای فروشندگان نداشته باشد اما به نفع مصرف کنندگان است تا اگر سایت رجیستری بسته شده به مشکلی بر نخورند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر