از طریق یک برنامه؛

ارسال مخفیانه عکس های کاربران برای دیگران توسط گوشی های سامسونگ

عصر کالا- برخی گوشی های سری گالکسی سامسونگ بدون اجازه کاربران عکس های موجود در حافظه گوشی را برای برخی شماره های ذخیره شده در تلفن همراه ارسال می کنند.

ارسال مخفیانه عکس های کاربران برای دیگران توسط گوشی های سامسونگ
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، بررسی ها نشان می دهد این کار از طریق برنامه Messages سامسونگ صورت می گیرد و دهها عکس در گوشی هر کاربر برای تعدادی از شماره های فهرست تماس وی ارسال می شود.
    اولین بار تعدادی از کاربران گوشی های سری گالکسی سامسونگ که متوجه این مشکل شده بودند، اطلاعاتی را در این زمینه در سایت رد – ایت به اشتراک گذاشتند. این مشکل توسط تعدادی از کاربران گوشی های گالکسی نوت 8 و گالکسی اس 9 هم گزارش شده است.
    یکی از مالکان گوشی گالکسی اس 9 پلاس سامسونگ در این زمینه در سایت رد – ایت نوشته است: ساعت 2:30 دقیقه صبح برنامه پیامرسان سامسونگ کل عکس های موجود در گالری عکس های وی را برای نامزدش ارسال کرده است. این در حالی است که در بخش موارد ارسالی سوابق این کار وجود ندارد. وی از طریق بررسی جزئیات فنی این امر با همکاری اپراتور خود یعنی تی – موبایل در آمریکا متوجه این موضوع شده است.
    برخی کاربران هم از طریق پاسخ هایی که از مخاطبان عکس ها دریافت کرده اند متوجه وجود این آسیب پذیری شده اند. این مشکل بعد از به روزرسانی برنامه پیام رسان سامسونگ رخ داده و افراد باید تا زمان حل آن برنامه Messages را از کار بیندازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر