مایکروسافت هم به تولید صفحه نمایش تاشو می‌پیوندد

عصر کالا- به نظر می‌رسد که عطش فناوری صفحه نمایش‌های تاشو و انعطاف پذیر علاوه بر شرکت‌های تولیدکننده موبایل به رایانه نیز رسیده و مایکروسافت نیز می‌خواهد محصولاتی را که چنین قابلیتی دارند، تولید و عرضه کند.

مایکروسافت هم به تولید صفحه نمایش تاشو می‌پیوندد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، این روزها که اخبار و گزارش‌های متعددی در فضای مجازی و رسانه‌ها از تلاش شرکت های تولیدکننده موبایل برای عرضه و تولید گوشی های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر منتشر می شود، حالا به نظر می رسد که این فناوری برای شرکت های سازنده رایانه های شخصی و سایر محصولات فناوری نیز از جذابیت خاصی برخوردار بوده و آنها را نیز به سمت و سوی خود کشانده و سوق داده است.

    بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در وب سایت The Verge، شرکت مایکروسافت بعنوان توسعه دهنده سیستم عامل ویندوز قصد دارد طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های ویندوزی مجهز به صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر و یا دو نمایشگر را عرضه و ارائه کند.

    چندی پیش بود که اخبار مرتبطی در این خصوص از مایکروسافت به بیرون درز کرده بود که حالا گزارش‌های جدید صحت آنها را تایید می‌کند. این غول تکنولوژی بدین منظور قصد دارد با همکاری با شرکت‌های تراشه سازی همچون اینتل و دیگر تولیدکنندگان برتر و فعال در حوزه رایانه‌های شخصی و دستگاههای مبتنی بر ویندوز، به توسعه و تولید محصولات جدیدی بپردازد تا به کاربران سیستم عامل ویندوز نیز امکان بهره‌مندی از دو صفحه نمایش و همچنین نمایشگرهای تاشو و انعطاف پذیر را بدهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر