پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات از دسترس خارج شد

عصر کالا- درحالی‌که در سال جاری برخی کالاهای مصرفی مردم بدون واکنش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با افزایش قیمت روبه‌رو است، پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات از دسترس خارج شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات از دسترس خارج شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ سامانه اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات متعلق به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان که در سال گذشته نیز سابقه در حالت تعلیق بودن چند ماهه (به‌روزرسانی) برخی از بخش‌های آن به دلیل تغییرات قیمتی وجود داشت، در اولین روزهای ابتدایی سال جاری همزمان با افزایش قیمت برخی از کالاها به‌کل از دسترس خارج شد.

    بنابراین گزارش در ابتدایی ترین روزهای سال 1396 خبرگزاری تسنیم اخبار مختلف از افزایش قیمت برخی از کالا ازجمله تخم‌مرغ، مرغ، حبوبات، شیر ارائه کرد که برای درک درستی از افزایش قیمت این کالاها کافی است که به اظهارت مسئولان مرتبط به شرح زیر توجه داشت.

    بر این اساس مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار امروز درگفتگو با تسنیم گفت: هر کیلوگرم کیوی با توجه به اینکه در سال گذشته تولید آن کاهش‌یافته بود اکنون 4 هزار تومان تا 5 هزار و 500 تومان و سیب باکیفیت 4 تا 6 هزار تومان در میادین مرکزی میوه و تره‌بار به فروش می‌رسد.

    وی افزود: هر کیلوگرم پرتقال والنسیای مرغوب جنوب نیز 6 هزار و 500 تومان و پرتقال وارداتی و قاچاق 8 هزار و 500 تا 10 هزار تومان به فروش می‌رسد.

    بنابراین گزارش قیمت مرغ گرم که در تعطیلات نوروزی به 9 هزار تومان نزدیک شده بود امروز 7 هزار و 300 تومان قیمت دارد. نرخ هر شانه تخم‌مرغ در تعطیلات نوروزی نیز به 13 هزار و 500 تومان رسید.

    نرخ هر کیلوگرم لوبیای چیتی در روز های ابتدای سال جاری به 13 هزار تومان و لپه به 12 هزار و 800 تومان رسید درحالی‌که نرخ این حبوبات در اسفندماه حدود 11 هزار و 500 تومان و در آذرماه سال گذشته به ترتیب 8 هزار و 700 و 9 هزار و 500 تومان بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر