رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت دزفول خبر داد:

افزایش ۵تا۲۰ درصدی قیمت کالای خانه در دزفول

عصر کالا- رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت دزفول گفت: کالای های خانه در دزفول با افزایش ۵ تا۲۰ درصدی مواجه هستند که لازم است در راستای کنترل بازار، چندین نمایشگاه راه اندازی شود.

افزایش ۵تا۲۰ درصدی قیمت کالای خانه در دزفول
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، مهراب عبدالهی اظهار کرد: مشاهدات نشان می دهد برخی از کالاهای خانگی و اقلام خوراکی در بازار دزفول باافزایش قیمت مواجه شده اند.

    وی باهشدارنسبت به ردپای دلالان در افزایش قیمت ها، افزود:کالای خانه در دزفول بین پنج تا 20 درصد افزایش داشته و قیمت هر کیلو گرم شکر از 27 هزار ریال در هفته گذشته به 27 هزار و 400 ریال رسیده است.

    رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول در خصوص اقلام خوراکی گفت: حبوبات و روغن تغییر قیمتی نداشته اما آب معدنی 20 درصد و چای 23 درصد افزایش قیمت داشته است.

    عبدالهی با اشاره به معرفی 100 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان در تیرماه ، از تشدید روند بازرسی ها در بازار دزفول خبر داد.

    عبدالهی با تاکید بر اینکه اصناف شهرستان باید با تلاش و نظارت بیشتری دست دلالان و سودجویان را از بازار دزفول کوتاه کنند، گفت: اداره صنعت،معدن درراستای تنظیم بازار و کاهش گرانی ها، فروش فوق العاده و برگزاری چندین نمایشگاه را در دستور کارقرارداده تا وضعیت به صورت عادی برگردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر