خرید کالاهای ایرانی نمونه بارز اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی است

عصر کالا- نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که خرید کالاهای ایرانی نمونه بارز اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی است ، گفت : باید با فرهنگ سازی ، مردم به خرید کالاهای داخلی سوق داده شوند.

خرید کالاهای ایرانی نمونه بارز اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از   «ال کا ایران»، احمد همتی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: راه اندازی کمپین خرید کالا ایرانی از اقدامات ارزشمند خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به منظور حمایت از تولیدات داخلی و افزایش رونق اقتصادی در کشور است.
    وی ادامه داد: رسانه ها در افزایش آگاهی بخشی به مردم نقش بسزایی دارند و در این ارتباط نیز اصحاب رسانه باید برای افزایش رغبت مردم به خرید کالاهای داخلی تلاش مضاعف کنند.
    وی خاطرنشان کرد : افزایش اشتغال، رونق اقتصادی و آبادانی در کشور با همدلی و مشارکت گروهی محقق می شود و خانواده ها در شب عید، خرید کالاهای ایرانی را در اولویت قرار دهند.
    نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم در بسیاری از مواقع با تردید به کیفیت کالاهای ساخت کشور می نگرند که باید تولیدکنندگان علاوه بر توجه به بازار فروش به سلایق مردم توجه داشته باشند.
    وی با بیان این که دولت باید با افزایش نظارت بر کیفیت کالاهای تولید شده در کشور در افزایش اعتماد سازی مردم به خرید کالاهای داخلی گام بردارد، یادآور شد: اگر واحدهای صنعتی و تولیدی از نظر مالی مشکل داشته باشند به یقین در نوع محصولاتی که به بازار عرضه می کنند تاثیرگذار است.
    همتی تصریح کرد: استقلال اقتصادی، افزایش اشتغال ،کاهش تورم از جمله دلایل خرید کالاهای داخلی از سوی مردم است و باید مردم با کلانگری از خرید کالاهای خارجی خودداری کنند.
    نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : برای کاهش نرخ بیکاری در کشور باید مردم و مسوولان آستین بالا بزنند و این مهم با دستیابی به بازارهای جهانی و منطقه ای با حمایت از تولیدکنندگان میسر خواهد بود.
    یکی از تاکیدات رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد که در طول سالیان گذشته بارها مطرح شده ، مصرف کالای داخلی است.
    با ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی‌ برای اصلاح الگوی مصرف این موضوع اهمیت دوچندانی پیدا کرده و یکی از ابعاد مشارکت عموم مردم در پیشرفت اقتصادی 'مصرف کالای داخلی' در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر