ویژوال استودیوی ۲۰۱۷ از راه رسید

عصر کالا- مایکروسافت روز گذشته Visual Studio ۲۰۱۷ را برای استفاده عموم عرضه کرد و این نرم افزار برای همه کاربران در دسترس است.۷۵

ویژوال استودیوی ۲۰۱۷ از راه رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری فارس ، Visual Studio 2017  به برنامه نویسان و توسعه دهندگان امکان می دهد تا برنامه های متنوعی برای استفاده در فضای کلود، پلتفورم های سیار و ... طراحی کنند.

    یکی از امکانات جدید این ابزار Xamarin Forms است که به کاربران امکان می دهد رابط کاربری برنامه خود که به زبان XAML نوشته شده را پیش از تکمیل در محیط اندروید و iOS مشاهده کنند. XAML نسخه ای تازه از XML است که توسط مایکروسافت ابداع شده است.

    این شرکت پشتیبانی از .NET Core 1.0  و  1.1 را هم به Visual Studio 2017   افزوده و ابزار جدیدی را هم برای آن درنظر گرفته است. علاوه بر این، کاربران می توانند فایل هایی را در Visual Studio 2017 باز کنند، بدون آنکه پروژه ای را از قبل ایجاد کرده باشند.

    Visual Studio 2017 به گونه ای طراحی شده که فایل ها و پروژه ها را با سرعت بیشتری باز کرده و از آنها رفع مشکل می کند. توسعه دهندگان و برنامه نویسان همچنین می توانند مولفه های مورد نظر برای نصب را با راحتی بیشتری انتخاب کنند و این فرایند را نیز تسریع نمایند.

    Visual Studio 2015 و Visual Studio 2017 با هم سازگاری خوبی دارند و مهاجرت از نسخه 2015 به نسخه 2017 به سادگی اتفاق می افتد. قیمت هر دو نظر هم مشابه یکدیگر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر