نماینده مجلس: خرید کالاهای داخلی موجب نوآوری در تولید می شود

عصر کالا- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: خرید کالاهای داخلی به رونق اقتصادی، کاهش بیکاری و نوآوری در تولیدات داخلی کمک می کند.

نماینده مجلس: خرید کالاهای داخلی موجب نوآوری در تولید می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»به نقل از لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه اگر امنیت، رفاه و آسایش می خواهیم باید به فکر حمایت واقعی از تولیدات داخلی باشیم افزود: اگر خودمان در کشور به فکر رونق اقصادی نباشیم به طور قطع دچار مشکل اساسی در همه عرصه ها خواهیم شد.
    نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی اشتغال را مهم ترین مشکل کشور برشمرد و گفت: راه حل مشکل بیکاری توجه به تولیدات است و اگر این مقوله مهم حمایت شود و کارگاه ها و واحدهای تولیدی در داخل کشور فعال شوند مشکل بیکاری در کشور کاهش می یابد.
    قوامی افزود: تنها راه افزایش تولید در کشور حمایت از تولیدات داخلی و خرید آن به جای کالای خارجی است.
    این نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در مرحله نخست حمایت دولت و در مرحله دوم حمایت و توجه مردم به تولیدات کارخانه های داخلی است که این امر موجب رونق اقتصادی، افزایش تولید و اشتغالزایی و کاهش بیکاری می شود.
    وی بر لزوم افزایش کیفیت تولیدات از سوی تولید کنندگان داخلی هم تاکید کرد و گفت: باید کالاهای با کیفیتی تولید کنیم تا بتوانیم علاوه بر نیاز داخلی به بازارهای منطقه ای و جهانی هم راه پیدا کنیم.
    شهرستان 127هزار نفری اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد که دارای 2 مجتمع بزرگ فولاد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر