نایب رئیس اتحادیه کفش‌های لاستیکی و ماشینی:

پتانسیل تولید کفش‌های تخصصی ورزشی را داریم

عصر کالا- نایب رئیس اتحادیه کفش‌های لاستیکی و ماشینی گفت: در تولید کفش‌های ورزشی پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم اما برای تولید کفش‌های تخصصی با توجه به وجود رقبا و برندهای شناخته شده نیازمند کمک‌های دولتی هستیم.

پتانسیل تولید کفش‌های تخصصی ورزشی را داریم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از فارس، مهدی عبداللهی در مورد وضعیت تولید کفش‌های ورزشی در کشور گفت: خوشبختانه در تولید کفش‌های ورزشی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم و در این زمینه کفش‌های بسیار با کیفیتی تولید می‌شود.

    نایب رئیس اتحادیه کفش‌های لاستیکی افزود: اما در زمینه کفش‌های ورزشی تخصصی به دلیل تکنولوژی و دانش فنی مورد نیاز، هنوز نتوانسته‌ایم به اندازه مورد انتظار پیشرفت کنیم و تولید‌کنندگانی هم که نسبت به تولید در این بخش اقدام کرده‌اند به دلیل وجود رقبای خارجی و نداشتن خریدار تولید خود را متوقف کرده‌اند.

    وی با بیان اینکه در تولید کفش‌های تخصصی ورزشی هنوز به سطح استانداردهای قابل قبول نرسیده‌ایم، افزود: به نظر می‌رسد در این بخش سرمایه‌گذار باید مورد حمایت دولتی قرار بگیرد تا بتواند به سطح قابل قبولی از تولید دست یابد.

    عبداللهی با بیان اینکه کفش‌های ورزشی تولید داخلی جایگاه خود را در داخل یافته است، گفت: اما متاسفانه به دلیل اینکه این کفش‌ها برندسازی نشده نتوانسته‌ایم در صادرات موفق باشیم.

    وی با بیان اینکه تولیدکنندگان زیادی وجود دارد که مایل به تولید کفش‌های تخصصی ورزشی هستند، گفت: در صورتی که دولت از این بخش حمایت کند قطعا به پیشرفت‌های خوبی خواهیم رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر