کفش ملی با سرمایه گذاری یک شرکت خارجی احیا می شود

عصر کالا- مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا اعلام کرد که نشان تجاری «کفش ملی» با سرمایه گذاری مشترک یک شرکت معتبر خارجی احیا می شود.

کفش ملی با سرمایه گذاری یک شرکت خارجی احیا می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از  ایرنا، «ولی آذروش» امروز (دوشنبه) در نشست خبری، افزود: این شرکت خارجی قصد دارد با تاسیس شرکت سرمایه گذاری مشترک و انجام بیش از 70 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بازار ایران حضور یابد.
    وی افزود: قرار است، شبکه توزیع، کارخانجات و سوله های تولیدی؛ آورده شرکت کفش ملی و ماشین آلات، دانش فنی، طراحی مدل، قالب و حضور متخصصان و کارشناسان آورده این شرکت تولید کفش فرانسوی باشد.
    به گفته این مقام مسئول، سالیانه 200 میلیون جفت کفش در کشور استفاده می شود که در حال حاضر کمتر از 1.5 درصد از تقاضای بازار را کفش ملی به خود اختصاص داده است.
    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا که متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، بیان داشت: در نظر داریم در یک برنامه پنج ساله دستکم 10 درصد از سهم بازار کفش را به خود اختصاص دهیم.
    آذروش افزود: همکاری مشترک با این شرکت فرانسوی در زمینه تولید کفش از زیرمجموعه شرکت «رویال گروپ» اروپاست و در سال‌های گذشته و متاثر از تحریم‌ها از کشور ما خارج شده بود، اکنون نهایی شده است.
    وی تصریح کرد: تلاش متولیان شرکت کفش ملی احیا و استفاده از برند ایرانی و حمایت از تولید و اشتغال است و تاکنون بیش از سه هزار و 500 نفر اشتغال مولد غیرمستقیم از سوی این مجموعه ایجاد شده و در بیش از 260 فروشگاه وابسته به آن در کشور 650 نفر در حال ارائه خدمات هستند.
    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا گفت: امروز برند کفش ملی به دنبال همکاری با تولیدکنندگان بزرگ کفش جهان است و این هدف را با آورده شدن برندهای بزرگی نظیر کیکرز به کشور و انعقاد قرارداد احیا، تولید، بازسازی و نوآوری کفش ملی با مشارکت برندهای جهانی در کشور دنبال می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر