گلکسی اس ۹ بیشتر از اس ۸ می‌فروشد؟

عصر کالا- سامسونگ پیش‌بینی می‌کند که میزان فروش گوشی‌های هوشمند جدید گلکسی اس ۹ از نسل قبلی آن یعنی گلکسی اس ۸ بیشتر خواهد بود.

گلکسی اس ۹ بیشتر از اس ۸ می‌فروشد؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، سامسونگ همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر هر ساله با معرفی و عرضه محصولات جدید می‌خواهد که میزان فروش آنها را نسبت به نمونه‌های پیشین ساخت خود بهبود بخشد.

    گوشی پرچمدار و جدید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس که یک روز قبل از آغاز به کار رسمی کنگره جهانی موبایل MWC 2018 توسط سامسونگ رونمایی و معرفی شد، حالا قرار است کمتر از یک ماه دیگر به بازارهای جهانی روانه شود.

    دی جی کوه - مدیر عامل بخش گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ - در این باره می‌گوید که انتظار می‌رود فروش گلکسی اس 9 بسیار بالاتر از فروش گلکسی اس 8 باشد که تقریبا یک سال پیش معرفی و عرضه شد.

    هرچند که هنوز آمار و جزئیات دقیقی از میزان فروش گلکسی اس 8 ارائه نشده اما برآوردها حاکی است که حدود 37 میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به فروش رسیده است. البته این نکته را نباید فراموش کرد که زمانی که سامسونگ پرچمدار جدیدش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را معرفی کرد، تفاوت بسیار زیادی از باب طراحی و شکل ظاهری در گوشی های هوشمند خود ایجاد کرد که باعث شد توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

    اما این موضوع درباره گلکسی اس 9 صادق نیست و می‌توان گفت که تقریبا شکل ظاهری اس 9 با نسل پیشین خود تغییر چندانی نکرده و همین امر ممکن است تغییر و تحولی در میزان فروش آن ایجاد نکند. هرچند که گلکسی اس 9 از قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری بیشتر و ارتقاء یافته‌ای بهره می‌برد.
    وی ضمن اشاره به عرضه زودهنگام گلکسی اس 9 به بازارهای جهانی، امیدوار است که میزان فروش و استقبال از این پرچمدار جدید بسیار بالاتر از نمونه‌های پیشین خود باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر