گلکسی S۸ به همراه ایربادهای AKG در اختیار خریداران قرار می‌گیرد

عصر کالا- قبل از رونمایی گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس گفته شد پرچم‌داران جدید سامسونگ به همراه ایربادهای AKG عرضه می‌شوند؛ اما آیا تمام خریداران گلکسی S۸ ایربادهای شرکت هارمن را دریافت خواهند کرد؟

گلکسی S۸ به همراه ایربادهای AKG در اختیار خریداران قرار می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تک بوک، چند ماه قبل شرکت هارمن توسط سامسونگ خریداری شد. این شرکت به‌صورت حرفه‌ای روی سیستم‌های صوتی با برندهای مختلف فعالیت دارد و AKG نیز از برندهای زیر نظر شرکت هارمن است.

    همان‌طور که می‌دانید گلکسی اس 8 در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف عرضه شد و نسخه‌ی جهانی و نسخه مخصوص بازار آمریکا در این ویژگی باهم تفاوت دارند؛ به‌طوری‌که نسخه‌ی جهانی به پردازنده اگزینوس 8895 و نسخه‌ی بازار آمریکا نیز به چیپست اسنپدراگون 835 مجهز شده است.

    گفته می‌شد نسخه‌های مخصوص آمریکا پرچم‌داران جدید سامسونگ، ایربادهای AKG را دریافت نمی‌کنند اما کره‌ای‌ها این خبر را تکذیب کرده و اعلام کردند تمام کاربرانی که گلکسی اس 8 را پیش‌خرید کنند، ایربادهای AKG را به همراه گوشی خود دریافت خواهند کرد که قیمتی در حدود 100 دلار دارد.

    البته سامسونگ در نظر دارد به همراه این گوشی، کارت حافظه جانبی 256 گیگابایتی نیز به ارزش 99 دلار ارائه دهد که برای کاربران وفادار این برند کره‌ای در نظر گرفته‌شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر