گلکسی S۸ دوربین دوگانه ندارد

عصر کالا- بازار شایعات برای تلفن همراه آینده شرکت سامسونگ بسیار داغ است اما خبرهای جدید حاکی از آن است که گلکسسی S۸ دو دوربینه نخواهد بود.

گلکسی S۸ دوربین دوگانه ندارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از سایتک، اخبار پیشین بر این اساس بود که تلفن همراه جدید سامسونگ در گروه گلگسی احتمالا از دو لنز در دوربین عقبی خود برخودار بوده و یکی دارای وضوح 12 مگاپیکسل و دیگری 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

    هنوز دلیل تغییر این طرح مشخص نشده است اما شایعات نشان داده که گوشی 5.1 (یا 5.7) اینچی گلکسی S8 احتمالا طراحی دوربین آیفون 7 پلاس را دور زده و فناوری دوربین دو لنزه را در مدل بزرگتر با نمایشگر حداقل 6.2 اینچی اجرایی کند.

    تا به امروز، سامسونگ اطلاعاتی در مورد جزئیات گوشی سامسونگ S8 ارائه نکرده است. این تلفن همراه قرار است در کنگره جهانی موبایل(MWC) که در فوریه 2017 برگزار خواهد شد، رونمایی شود.

    اگرچه نسل آینده تلفن‌های هوشمند سامسونگ دارای دوربین ارتقاء یافته هستند، هیچ تائیدیه‌ای در مورد طراحی دو دوربین در پشت این گوشی ارائه نشده است.

    براساس شایعات، تلفن همراه جدید سامسونگ دارای گودی کمتر و فاقد دکمه خانه خواهد بود. همچنین دوربین جلوی این گوشی دارای وضوح پنج مگاپیکسل خواهد بود و دارای ویژگی فوکوس خودکار است.

    علاوه بر آن شنیده شده که گلکسی S8 دارای نماشگر فورس تاچ Force Touch خواهد بود.

    دلیل کنار گذاشتن طرح استفاده از دو لنز در پشت گلکسی S8 احتمالا به خاطر هزینه بالای آن بوده است. علاوه بر آن، شرکت سامسونگ هنوز درگیر مساله انفجار گوشی‌های گلکسی نوت 7 است و تمایلی ندارد که این مشکلات در گوشی جدید آن تکرار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر