سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی نوت ۸ از دستبند فیت پرو ۲ نیز رونمایی می‌کند

عصر کالا- اکثر علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند منتظر رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ هستند. جذابیت گلکسی نوت ۸ باعث شده تا نسبت به معرفی دیگر دستگاه‌های هوشمند بی توجه باشیم.

سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی نوت ۸ از دستبند فیت پرو ۲ نیز رونمایی می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، طی خبری که امروز در وبسایت‌های مختلف انتشار یافت، مشخص شد سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی نوت 8 از دستبند هوشمند گیر فیت پرو 2 نیز رونمایی می‌کند.

    نسل قبلی دستبندهای هوشمند سامسونگ، گیر فیت 2 نام داشت که رضایت اکثر کاربران آن را به همراه داشت. اما دستبند جدید سامسونگ بدون تغییر شماره بوده و تنها نام پرو به دستبند هوشمند فعلی این کمپانی اضافه شده است. دلیل این نامگذاری می‌تواند ایجاد تغییرات کم به خصوص از لحاظ ظاهری در گیر فیت پرو 2 باشد.

    همانطور که اشاره کردیم در حال حاضر اکثر خبرهای منتشر شده در مورد سامسونگ به پرچمدار جدید سری نوت این گوشی اختصاص دارد و به همین دلیل خبری از مشخصات این دستبند و تاریخ عرضه آن در دسترس نیست.

    روز 23 آگوست تمام با معرفی گلکسی نوت 8 و دستبند هوشمند گیر فیت پرو 2 شاهد مشخصات کامل، زمان عرضه و قیمت هریک از این دو دستگاه هوشمند خواهیم بود. تا آن روز نیز احتمالا خبرهای بیشتری راجع به گیر فیت پرو 2 منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر