احتمال عرضه نوت ۸ با ۸ گیگابایت رم

عصر کالا- سامسونگ گوشی گلکسی اس ۸ را با ۴ گیگابایت رم عرضه کرد اما مدتی بعد اعلام شد نسخه دیگری از این گوشی با ۶ گیگابایت رم در چین عرضه خواهد شد. با وجود اینکه ۴ گیگابایت حافظه رم برای انجام بسیاری از کارها بسیار مناسب و معقول است اما داشتن رم بیشتر می تواند بهتر باشد.

احتمال عرضه نوت ۸ با ۸ گیگابایت رم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از ابرگیزمو، براساس اخبار غیر رسمی سامسونگ در حال آماده سازی نسخه دیگری از گوشی نوت 8 با ظرفیت رم بیشتر است و احتمال دارد این گوشی را در دو نسخه 8 یا 6 گیگابایتی عرضه کند، البته امکان دارد این نسخه تنها در کشورهای خاصی عرضه شود؛ همان طور که نسخه 6 گیگابایتی گلکسی اس 8 تنها در بازارهای چین به فروش می رسد.

    برخی از کارشناسان می گویند استفاده از 8 گیگابایت رم تا حدودی اغراق آمیز است و تنها جنبه بازاریابی دارد؛ به ویژه با درنظر گرفتن این نکته که گوشی های بسیاری همچون آیفون در بازار وجود دارد که دارای 4 – 6 گیگابایت رم و یا حتی کمتر هستند و از عملکرد خوبی برخوردارند.
    شاید سامسونگ برنامه های بزرگتری را برای نوت 8 در سر دارد که برای اجرای آنها نیاز به رم بیشتری دارد یا شاید این میزان رم تنها یک تبلیغات برای فروش بیشتر این گوشی باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر