میزان حافظه داخلی گلکسی نوت ۸ سامسونگ مشخص شد + قیمت

عصر کالا- بنا به اخبار رسیده از کره جنوبی، حافظه داخلی گلکسی نوت ۸ (Galaxy Note ۸)، گوشی بعدی سری نوت سامسونگ، قابل ارتقا بوده و در دو گزینه مختلف در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

میزان حافظه داخلی گلکسی نوت ۸ سامسونگ مشخص شد + قیمت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، دومین پرچمدار سامسونگ در سال 2017 دارای حافظه‌های 64 و 128 گیگابایتی بوده که کاربر می‌تواند با استفاده از کارت حافظه microSD، این مقدار فضا را تا 256 گیگابایت افزایش دهد.
    منبع این خبر همچنین فاش کرده که قیمت گلکسی نوت 8 بین 1000 تا 1100 دلار خواهد بود. پیش از این نیز ایوان بلس، لودهنده معروف توییتری با نام کاربری evleaks@، در توییتی ادعا کرد که Note 8 سامسونگ در بازار اروپا 999 یورو برچسب قیمت خواهد خورد که این رقم معادل 1140 دلار است. البته هنوز مشخص نیست که آیا میزان حافظه داخلی گلکسی نوت 8 در قیمت نهایی آن تاثیری خواهد داشت یا خیر. با این حال، به نظر می‌رسد قیمت گفته‌شده، مبلغ پایه برای خرید نوت 8 سامسونگ باشد.

    مطابق با شایعات منتشرشده، انتظار می‌رود گوشی جدید سامسونگ در تاریخ 26 آگوست (4 شهریور) در شهر نیویورک ایالات متحده معرفی شده و یک ماه پس از آن، عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر