انتشار پچ نرم افزاری برای حل مشکل قرمزی صفحه گلکسی S۸

عصر کالا- سامسونگ ضمن تایید وجود مشکل قرمزی صفحه نمایش در گوشی گلکسی S۸+ اعلام کرده است که تا یک هفته دیگر به روز رسانی ویژه ای را برای حل این مشکل منتشر می کند.

انتشار پچ نرم افزاری برای حل مشکل قرمزی صفحه گلکسی S۸
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل ازکلیک، گوشی گلکسی +S8 از یک باتری استفاده می کند که هم از نظر گنجایش و هم مشخصات با گلکسی نوت 7 از رده خارج شده یکسان است، با این حال تا این لحظه هیچ انفجاری از این گوشی گزارش نشده است. اما از سمت دیگر، گفته می شود که صفحه نمایش این گوشی هاله ای از رنگ قرمز بر روی خود داشته و این مسئله برای کاربرانی که جز اولین خریداران آن بوده اند کاملا واضح است. سامسونگ ضمن تایید وجود این مشکل، آن را مربوط به بخش نرم افزاری گلکسی S8 دانسته است. به نظر می رسد که ادعای سامسونگ حقیقت دارد، چرا که این شرکت اخیرا تصمیم به انتشار یک پچ نرم افزاری گرفته که مشکل ظاهر شدن هاله قرمز روی صفحه نمایش را برای همیشه حل می کند.

    سامسونگ در واکنشی به شکایات مشتریانش، به روز رسانی ویژه ای را برای حل مشکل هاله قرمز صفحه نمایش گلکسی S8+ منتشر می کند، به روز رسانی ویژه حل مشکل وای فای در راه است

    علاوه بر مشکل در صفحه نمایش، کاربران از ضعف دریافت امواج وای فای نیز در Galaxy S8 و +Galaxy S8 شکایت کرده اند. گوشی های گلکسی S8 و گلکسی +S8 دستگاه های زیبا و گران قیمتی هستند و وجود چنین مشکلاتی در آن ها برای کاربران که مبلغ هنگفتی را برای دست یابی به آن ها خرج کرده اند، اصلا خوشایند نیست. سامسونگ این مسئله را به خوبی می داند و برای همین برای حل این مشکلات دست به کار شده است.

    به گزارش سایت Consumer Reports، سامسونگ به زودی یک به روز رسانی نرم افزاری برای حل مشکل قرمزی صفحه در گوشی های گلکسی S8 منتشر می کند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر