گلکسی S۸ ده میلیون تومانی هم به بازار آمد!

عصر کالا- کمپانی سامسونگ با آغاز فروش محصول جدید خود یعنی گلکسی S۸ توانسته بخش قابل توجهی از مشتریان خود را راضی نگاه دارد و فروش خوبی را از آن خود کند. طراحان این شرکت توانسته اند با ایجاد تغییرات اساسی در مقایسه با مدل های پیشین یک گوشی قابل رقابت را به بازار عرضه کنند.

گلکسی S۸ ده میلیون تومانی هم به بازار آمد!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ گلکسی S8 در کنار ظاهری زیبا با جابجایی حسگر تشخیص اثر انگشت و حذف دکمه سخت افزاری هوم توانسته توجه بخش زیادی از مشتریان گوشی های هوشمند را به خود جلب کند. سامسونگ طی مدتی کوتاه از عرضه این محصول فروش قابل توجهی را کسب کرده است. با این حال گلکسی S8 هم مانند سایر محصولات این شرکت در جلب رضایت علاقه مندان به گوشی های لوکس چندان موفق عمل نکرده است.

    کاربرانی که جدا از کارایی گوشی تلفن همراه را به وسیله ای برای نشان دادن موقعیت اجتماعی خود بدل کرده اند معمولا به دنبال محصولاتی هستند که لااقل در ظاهر کمی متمایز باشد. این دسته از کاربران اغلب گوشی هایی با روکش طلا را ترجیح می دهند. هرچند که از نگاه اطرافیان خرید یک گوشی که هر ساله مدل جدیدتری از آن به بازار می آید چندان عقلانی و اقتصادی نیست.

    با این وجود شرکت Truly Exquisite واقع در لندن با در نظر گرفتن سلیقه این مشتریان گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن را با روکشی از طلا و قیمت خیره کننده 2810 تا 3000 به فروش می رسانند.

    Truly Exquisite برای جذب بیشتر خریداران تعدادی وسیله جانبی نیز به همراه گوشی های لوکس خود هدیه می دهد. یک جعبه چوبی، پاور بانک با نشان اختصاصی، هدست واقعیت مجازی Gear VR، یک شارژر وایرلس، نگهدارنده چرمی و یکی از مهم‌ترین ملزومات اسمارت فون‌های چند هزار دلاری یعنی کارت ویزیت لوکس!

    این دو گوشی هوشمند با فریم های طلایی، رز گلد و پلاتینی تولید می شوند. برای دستگاه ‌ها نیز رنگ‌های مشکی نیمه شب و ارغوانی خاکی در نظر گرفته شده است.

    با وجود افزایش 370 درصدی هزینه، این کمپانی ارسال سفارشات خود را از 22 ماه می آغاز خواهد کرد. شما نیز اگر مایل یه خرید یک محصول لوکس هستید شرکت Truly Exquisite انتخاب خوبی به نظر می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر