سامسونگ گلکسی اس ۹ با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

عصر کالا- سامسونگ گلکسی اس ۹ (Samsung Galaxy S۹) گوشی پرچمدار بعدی این کمپانی کره‌ای است که انتظار نمی‌رود تا سال آینده معرفی شود، اما جای تعجب است که این دستگاه امروز در لیست بنچمارک گیک‌بنچ خودنمایی کرد.

سامسونگ گلکسی اس ۹ با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، یکی از نکاتی که باعث تعجب می‌شود، این است که سامسونگ گلکسی اس 9 قدرت خود را از پردازنده‌ اسنپدراگون 845 تامین می‌کند و این پردازنده‌ای است که هنوز توسط کوالکام معرفی نشده است. کوالکام برای ساخت این پردازنده به سمت طراحی چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.78 گیگاهرتز تغییر مسیر داده است.
    گفته می‌شود که این پردازنده با لیتوگرافی 7 نانومتری ساخته خواهد شد و به جای آنکه توسط سامسونگ تولید شود، کمپانی TSMC ساخت آن را بر عهده خواهد داشت. دلیل آن نیز تقریبا مشخص است. سامسونگ تولید تراشه‌های جدید خود را با معماری 8 نانومتری انجام خواهد داد و هنوز برای ساخت تراشه‌هایی با لیتوگرافی 7 نانومتری آماده نشده است.

    -

    این اسمارت فون در لیست بنچمارک گیک‌بنچ با شماره سریال سامسونگ SM-G9650 دیده شده و بر اساس لیست منتشر شده دارای 4 گیگابایت حافظه رم بوده و مدیریت نرم افزاری آن توسط سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا انجام خواهد شد.
    ما در حال حاضر نمی‌توانیم عملکرد این تراشه جدید را مورد ارزیابی قرار دهیم؛ اما گلکسی اس 9 مجهز به اسنپدراگون 845 که در این بنچمارک به چالش کشیده شده، امتیاز رندر اسکریپت 7371 را برای خود به ثبت رسانده است. این عدد در مقایسه با سامسونگ گلکسی اس 8 که امتیاز بالای 9000 را به دست آورده، چندان چشمگیر نخواهد بود.

    دانسته‌های ما از مشخصات گلکسی اس 9 هنوز اندک است، اما شایعاتی که تاکنون درباره این اسمارت فون منتشر شده، نشان می‌دهد که این دستگاه دارای اسم رمز استار بوده و نسخه پلاس آن با عنوان استار 2 شناخته می‌شود.
    همچنین گفته می‌شود که نسخه‌ای از موبایل گلکسی S9 به پردازنده 8 نانومتری اگزینوس مجهز بوده، حاشیه‌های قاب بسیار باریکی داشته، دارای یک اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی بوده و به سیستم دوربین دوگانه مجهز است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر