اطلاعات تازه در مورد گوشی های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس

عصر کالا- سامسونگ دو گوشی پرچمدار جدید خود به نام های گالکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را در فوریه سال آینده عرضه می کند و گمانه زنی در مورد ویژگی های این گوشی ها در جریان است.

اطلاعات تازه در مورد گوشی های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، پیش از این گوشی های گالکسی اس 8 و اس 8 پلاس در ماه مارس عرضه شده بودند و لذا برخی منابع می گویند بعید است سامسونگ بتواند مدل های تازه این گوشی ها را تا قبل از پایان زمستان به بازار بفرستد.

    منابع خبری معتقدند گوشی های یادشده گوشی هایی گران قیمت بوده و قیمت آنها به بیش از 900 دلار می رسد. این احتمال وجود دارد که قیمت گوشی اس9 پلاس حتی به 1000 دلار نیز برسد.

    یکی از علل این گرانی استفاده از فناوری پیشرفته تر در اسکنر اثر انگشت گوشی های یادشده اعلام شده است. در این گوشی ها احتمالا از پردازنده Snapdragon 845 کوالکوم استفاده می شود که مبتنی بر فناوری 10 نانومتری است. گالکسی اس 9 همچنین دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود. در عین حال گالکسی اس 9 پلاس 6 گیگابایت رم خواهد داشت.

    نمایشگر گوشی های جدید تفاوت زیادی با گالکسی اس 8 و اس 8 پلاس نخواهد داشت ولی احتمال می رود ابعاد آنها کمی بزرگتر شود و لبه های گوشی را تا پایین در بربگیرد. استفاده از فناوری دوربین دوگانه در این گوشی ها هم ادامه می یابد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر