تجهیز گلکسی نوت ۹ به دستیار صوتی پیشرفته

عصر کالا- سامسونگ می‌گوید گلکسی نوت ۹ به فناوری بیکسبی ۲ مجهز خواهد شد.

تجهیز گلکسی نوت ۹ به دستیار صوتی پیشرفته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، دی جی کوه  - مدیر عامل بخش گوشی‌های همراه شرکت سامسونگ - در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی در کنگره جهانی موبایل MWC 2018 بارسلون اعلام کرد که بیکسبی 2 در گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 که به تازگی معرفی شده، به کار گرفته شده و برای آن ارائه خواهد شد.

    سامسونگ نخستین بار چهار ماه پیش در کنفرانس مخصوص توسعه‌دهندگان موبایل که در شهر سانفرانسیسکوی ایالات متحده آمریکا برگزار شد، از به کار بردن نسخه دوم فناوری بیکسبی در گوشی‌های هوشمند خود سخن گفت و عنوان کرد که پلت‌فرم این دستیار صوتی اختصاصی کاملا باز طراحی خواهد شد چراکه این غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارد آن را به ابزاری هوشمند تبدیل کند.

    وی اما در ادامه اظهاراتش در بارسلون گفته که در حال حاضر نسخه بتا و آزمایشی بیکسبی 2 آماده‌سازی شده و هم اکنون در حال گذراندن تست و آزمایش‌های متعددی است. او همچنین با اشاره به سرعت روند توسعه و تکمیل این دستیار صوتی، برآورد می‌کند که کاربران قادر خواهند بود در گوشی گلکسی نوت 9 از آن استفاده کنند.

    به گفته وی، نسخه دوم دستیار صوتی بیکسبی به کاربران این امکان را می‌دهد تا گستره وسیع‌تری از دستورهای صوتی را اجرا کنند و از تجربه استفاده از این دستیار صوتی جدید و اختصاصی لذت ببرند.

    اوی سوک چونگ - معاون اجرایی و سرپرست تیم نرم‌افزار و هوش مصنوعی سامسونگ - در این مصاحبه از توسعه فناوری تشخیص صداهای مختلف در بیکسبی 2 خبر داد و خاطرنشان کرد که این قابلیت زمانی که چند کاربر وجود دارد، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود و هدف نهایی ما این است که بیکسبی در همه جا حاضر و فعال باشد.

    سامسونگ قصد دارد فناوری دستیار صوتی بیکسبی را نه تنها در گوشی‌های هوشمند بلکه در تمامی محصولات الکترونیکی خود همچون اس‌پیکرهای هوشمند و تلویزیون‌های هوشمندش استفاده کند، بنابراین انتظار می‌رود محصولات سامسونگ در آینده‌ای نه چندان دور همگی به این فناوری مجهز و ارائه شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر