رونمایی از ال جی وی ۳۰ همزمان با معرفی گلکسی نوت ۸ در نمایشگاه IFA

عصر کالا- یک گزارش جدید ادعا میکند رونمایی از ال جی وی ۳۰ در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد. LG V۳۰ رقیب اصلی گلکسی نوت ۸ سامسونگ با قیمتی کمتر است.

رونمایی از ال جی وی ۳۰ همزمان با معرفی گلکسی نوت ۸ در نمایشگاه IFA
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، چند روز پیش خبری مبنی بر عرضه زودهنگام ال جی وی 30 منتشر شده بود. حالا به نقل از یک گزارش جدید از سوی ETNews، مراسم رونمایی از ال جی وی 30 نیز در نمایشگاه IFA برلین برگزار خواهد شد. این کمپانی قرار است یک روز پیش از آغاز این نمایشگاه در تاریخ 9 شهریور از یک دیوایس جدید رونمایی کند. هرچند ال جی اسمی از آن دیوایس نبرده است، اما به اعتقاد کارشناسان محصول، گوشی ال جی وی 30 است.

    این گزارش همچنین ادعا می‌کند به فاصله چند روز پس از رونمایی از ال جی وی 30 ، کاربران کره‌ای در خاک کشور خود می‌توانند آن را با قیمت 700 دلار پیش خرید کنند. فروش قطعی گوشی نیز از ماه سپتامبر در کره آغاز خواهد شد و درست همانند V20 پس از یک ماه سایر بازارهای جهانی می‌توانند از فبلت جدید ال جی میزبانی کنند. ال جی گوشی V30 خود را برای رقابت با فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) روانه بازار خواهد کرد که انتظار می‌رود دقیقا در یک زمان قرار است رونمایی شوند. گفته می‌شود نسل جدید فبلت های ال جی از نظر ظاهری کاملا متفاوت از نسل های پیشین خود است و مشابه با گوشی ال جی جی 6 (LG G6) است. این خبر خوبی برای علاقه‌مندان گوشی هایی بزرگ با حاشیه‌های صفحه بسیار کم و البته قدرتی مثال زدنی است.
    مشخصات فنی ال جی وی 30

    بر اساس شایعات گوشی ال جی وی 30 از یک نمایشگر اولد، چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835، دوربین دوگانه پشتی، سیستم صوتی ESS Quad DAC جدید، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و سه حافظه داخلی متفاوت 32، 64 و 128 گیگابایتی بسته به مدل انتخابی برخوردار است. بر خلاف نسل‌های گذشته، V30 فاقد یک باتری جداشدنی است و آن هم احتمالا به دلیل ضد آب بودن گوشی است. علاوه بر این، می‌توانیم انتظار یک نمایشگر دوم نیز در بالای صفحه نمایش اصلی قرار خواهد داشت.
    وی 30 متعهد می‌شود در مقایسه با گلکسی نوت 8، از قیمت ارزان‌تری برخوردار باشد و ارزش خرید به مراتب بالاتری داشته باشد. البته هیچ یک از اطلاعات گزارش فوق توسط خود ال جی تایید یا تکذیب نشده است و می‌تواند تنها یک شایعه باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر